For et press!

Bkno6629562

Andre møte med forumet
For et press det er at alle barn må i barnehage! Iallefall hær jeg bor. Er sykt lei av at alle syns jeg er rar som ikke vil plasere min 1åring i barnehage, prøver å forklare hvorfor jeg ikke vil det men likevel syns folk jeg er rar. Altså jeg skjønner de med super aktive barn elr de som vil beynne å jobbe osv. Men jeg personlig syns det er aalt for tidlig for min lille å begynne i barnehage. Noen fler som har opplevd presset? Hva sier dere når folk setter igang med Hvorfor man mååå ha barna i barnehagen? Hilsen småfustrert alenemamma...

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det motsatt , hvorfor har du ungen i barnehagen når du bare er hjemme likevel?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har heller ikke ettåringene i barnehage, men opplever heldigvis ikke press fra noen. Jeg synes det er fantastisk dersom man har mulighet til å være hjemme med barnet litt lenger enn ett år! Synd du opplever deg presset! Etter min mening burde ikke alle barn bli sendt så tidlig i barnehagen. Noen er helt klare for det, men det er faktisk mange som ikke er det.
Her hos oss, er det ikke full dekning (altså man får tilbud om en dagmamma som kaller seg familiebarnehage), så vi hadde ikke noe valg uansett. Men pga pappaperm tilgode, avspasering, sykemelding og ferie tilgode, så klarer vi oss fint med å ha han hjemme frem til jeg går ut i ny permisjon :)

Kos deg hjemme med gullet ditt, og vit at du selv vet hva som er best for barnet uavhengig av hva andre måtte mene om det! :-)

Om man har mulighet til å gå hjemme, er jo det flott :-) Selv hadde vi ikke den muligheten.

Back
Topp