For et mirakel!

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
skulle starte på sprøyter idag, men blødningen kom ikke idag heller. Så jeg tok en test, bare for å roe meg ned og at jeg da kanskje fikk blødningen. Men testen var jo POSITIV!!! Tok en til etter noen timer og jeg så ikke feil.. Dette er helt utrolig! Jeg skjønner det fortsatt ikke. Etter å ha prøvd i 2 år, og fått beskjed at vi må igjennom prøverør sitter jeg her nå å er gravid på naturlig vis! Håper den lille spiren holder seg fast nedi der :p

skulle starte på sprøyter idag, men blødningen kom ikke idag heller. Så jeg tok en test, bare for å roe meg ned og at jeg da kanskje fikk blødningen. Men testen var jo POSITIV!!! Tok en til etter noen timer og jeg så ikke feil.. Dette er helt utrolig! Jeg skjønner det fortsatt ikke. Etter å ha prøvd i 2 år, og fått beskjed at vi må igjennom prøverør sitter jeg her nå å er gravid på naturlig vis! Håper den lille spiren holder seg fast nedi der :p
Wow!!! Så fantastisk!!!! Gratulerer så ufattelig mye! <33

Oiii gratulerer så mye! !!!!:)

Oi! Gratulerer sååå mye :D Da ses vi ikke i Porsgrunn likevel :P Jeg begynte med sprøyter idag :)

Wow!! Grattis så mye!!

Oii! Tenk det! Så gøy! Gratulerer så mye!!:-D

Gratulerer så mye! :) For et mirakel!

Gratulerer så mye :-) samme skjedde med meg, men var gjennom et mislykket forsøk først

Oi! Gratulerer sååå mye :D Da ses vi ikke i Porsgrunn likevel :p Jeg begynte med sprøyter idag :)

Takk :D nei gjør nok ikke det da :p vi har sprøyter til 8-9 tusen kr i kjøleskapet men det får bare ligge der :p gikk det greit idag? :)

Back
Topp