For et år siden...

AnonyMus

Forumet er livet
For et år siden hadde jeg termin med snuppa. 
Og enda skal det gå 10 dager før hun er 1 år!

emoticon emoticon Ååååh, jeg er så utrolig glad i den lille jenta vår emoticonemoticon

Ja, det er rart å tenke på.. Er utrolig så fort tida har gått! Jonathan blei 1 år på fredagen og jeg var ganske sentimental da ja.. 

Koselig! For ett år siden hadde jeg også passert termin, og venta og venta. :)

Det var en spennende tid. Nå er du snart der igjen, tenk det! 

awwww eg å du brusen va jo medlemmer av overtid-pinsekubben ..ååå så utålmodige me va! :-)

Og me satt opp klokka 3 natta til25mai med rier begge to, og sendte hemmelig pmer til hverandre

emoticon

Hihi, ja tenk det, Vesten! Var spennende altså!! Husker så godt følelsen, sitte på sykehuset kl 3 på natta, fikk ikke sove pga riene, og kjedet meg. Også hadde du også rier! Hihi....

Pinsebabyklubben, det var tider det.... Gøy å ha andre å støtte seg til når man er diger og lei.

Og snaaaaaart skal jeg sikkert oppleve overtid igjen emoticon (Hihi)

Åååh:) Tiden har gått fort.
Husker godt hvor utålmodig jeg var når termindatoen kom;)

Hehe, og du kan tenke deg utålmodigheten 10 (eller mer) dager over!!
*kniiiiis*

Ja, for ett år siden hadde jeg passert den første av mine 4 termindatoer, og satt og lurte på når rompesitteren i magen min hadde tenkt å komme og hilse på... 

Og jammen traff a ikke den datoen jeg hadde sagt ho skulle komme i hvertfall 4 måneder ;-)

Elsker Brus skrev:
*kniiiiis*

Ja, begynte bli utålmodig før termindato, gikk 10 dager over jeg også, husker godt hvor lei jeg var;D

FrøkenH skrev:
Elsker Brus skrev:
*kniiiiis*

Ja, begynte bli utålmodig før termindato, gikk 10 dager over jeg også, husker godt hvor lei jeg var;D

Hihi, sorry! Fått for meg at du fødte på termin eller dagen etterpå... ;-)
*Sier frøkna fra Tåkedalen*

Ja, jeg skjønnere da at du også var utålmodig!! 
Men nå er babyene våre store, og flere av de skal allerede bli storesøsken...;-)

Elsker Brus skrev:
FrøkenH skrev:
Elsker Brus skrev:
*kniiiiis*

Hihi, sorry! Fått for meg at du fødte på termin eller dagen etterpå... ;-)
*Sier frøkna fra Tåkedalen*

Ja, jeg skjønnere da at du også var utålmodig!! 
Men nå er babyene våre store, og flere av de skal allerede bli storesøsken...;-)

hihi, ikke så lett å holde styr på alle her inne da, så ikke rart du ikke visste det;)
Ja, tiden før gikk sakte, nå går den altfor fort:D

Back
Topp