For en verden vi

jentungen79

Glad i forumet
setter barn til.... Må innrømme at jeg er redd og bekymret for fremtiden.... ser for meg skrekksenario alla det vi har sett på Tv i mange år...emoticon

Tenker det samme. Lurer fælt på hva barna våre skal oppleve i årene som kommer.. :(

Uff jeg kjente det virkelig i mammahjertet mitt idag...

skulle ønske mitt barn kunne vokst opp i den tiden jeg vokste opp, da barn kunne leke ute i gatene uten at foreldrene måtte være bekymret for at barna ble kidnappet og drept om de ikke sjekka hvert andre minutt...

Enig! Tenker mye på akkurat det 
Hvorfor utsetter vi små, uskyldige barn for denne verdenen.. 

Men hvis jeg tenker meg om:  Hadde jeg fått velge, ville jeg nok ha valgt livet. Heller enn å ikke bli født i det hele tatt.. 

Legokloss skrev:

skulle ønske mitt barn kunne vokst opp i den tiden jeg vokste opp, da barn kunne leke ute i gatene uten at foreldrene måtte være bekymret for at barna ble kidnappet og drept om de ikke sjekka hvert andre minutt...

Så enig med deg

jentungen79 skrev:

Legokloss skrev:

Så enig med deg

Meneh, er dere oppvokst på 50-tallet eller? Jeg vokste opp med Bjugn-saken og mange uforklarlige bortføringer av småbarn. Uten at jeg husker den mest kjente av disse sakene, hun fra Drammen som ble kidnappet.

Jeg synes denne dagen er like fæl som alle andre gjør, men fæle ting har skjedd hele tiden siden krigen (og sikkert lenger)

Labambie skrev:

jentungen79 skrev:

Legokloss skrev:

Så enig med deg

Meneh, er dere oppvokst på 50-tallet eller? Jeg vokste opp med Bjugn-saken og mange uforklarlige bortføringer av småbarn. Uten at jeg husker den mest kjente av disse sakene, hun fra Drammen som ble kidnappet.

Jeg synes denne dagen er like fæl som alle andre gjør, men fæle ting har skjedd hele tiden siden krigen (og sikkert lenger)

Nei trenger ikke ha vokst opp på 50 tallet.... Mye av våre bekymringer kan vi takke media for som skal skrive om all slags dritt og skitt de kommer over, det var det mindre av på 80 tallet da jeg vokste opp!!!

Skal sies at mitt barn vokser opp ganske så fritt og jeg sjekker henne ikke hvert minutt, MEN jeg er nok mer bekymret for fremtiden til mitt barn enn min mor var for meg! tidene har forandret seg, mye!

Lykkeliky skrev:
Tenker det samme. Lurer fælt på hva barna våre skal oppleve i årene som kommer.. :(

Jeg tenker slik: Jeg kan oppdra mine barn til å lage en bedre verden

Alvepike skrev:
Jeg tenker slik: Jeg kan oppdra mine barn til å lage en bedre verden

LIKER  

Back
Topp