jentungen79
Glad i forumet
setter barn til.... Må innrømme at jeg er redd og bekymret for fremtiden.... ser for meg skrekksenario alla det vi har sett på Tv i mange år...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff jeg kjente det virkelig i mammahjertet mitt idag...Legokloss skrev:
skulle ønske mitt barn kunne vokst opp i den tiden jeg vokste opp, da barn kunne leke ute i gatene uten at foreldrene måtte være bekymret for at barna ble kidnappet og drept om de ikke sjekka hvert andre minutt...
jentungen79 skrev:
skulle ønske mitt barn kunne vokst opp i den tiden jeg vokste opp, da barn kunne leke ute i gatene uten at foreldrene måtte være bekymret for at barna ble kidnappet og drept om de ikke sjekka hvert andre minutt...
Så enig med deg
Labambie skrev:
jentungen79 skrev:
Så enig med deg
Meneh, er dere oppvokst på 50-tallet eller? Jeg vokste opp med Bjugn-saken og mange uforklarlige bortføringer av småbarn. Uten at jeg husker den mest kjente av disse sakene, hun fra Drammen som ble kidnappet.
Jeg synes denne dagen er like fæl som alle andre gjør, men fæle ting har skjedd hele tiden siden krigen (og sikkert lenger)
Jeg tenker slik: Jeg kan oppdra mine barn til å lage en bedre verdenAlvepike skrev: