For en vakker morgen!

***Snuppesnella***

Blir kjent med forumet
Sola skinner, og jeg er GRAVID!!!
Våknet en halvtime før klokka ringte, men klarte ikke sove mer. Måtte bare stå opp og teste. Og der kom det, krysset, så raskt som bare det! JIPPI! Nå får vi bare håpe at spiren sitter som den skal og holder seg der helt til 10. april![:D]

Gratulerer med spira [:D] [:D] Fin start på dagen å få en positiv test [;)]

Så herlig [:)]
Gratulerer [:)]

Tusen takk!:) Så utrolig deilig å være her "på ordentlig"! Gleder meg til å bli bedre kjent med dere! Kommer nok ikke helt til å klare å slippe julbelen løs før jeg er over 8 uker, har mistet to ganger når jeg har vært 8 uker på vei. MEN man må jo bare gå ut i fra at alt går i orden!:) Vi har ei tuppe på 2,5 år fra før, så alt virker...;)

Nå skal jeg starte bryllupsplanlegging også! Vi skal gifte oss neste sommer, og nå ser det ut til at det skal bli i august![:D]

Blir lett å konsentrere seg på jobb i dag... Kommer nok til å komme innom hit noen ganger!:)

Gratulerer så masse med positiv test, og velkommen til oss.
Du vet hva de sier, alle gode ting er tre, denne gangen går det bra[;)]

Masse lykke til

GRATULERE!! [:)]
Så ARTIG!!! Ja nå er det bare å satse på at spirene våre holder seg der de skal i 9 mnd!
Jeg hadde MA sisst gang. vil ikke oppleve det igjen. så denne gangen skal det gå bra for oss alle!!
Gratulerer med bryllups planlegging også!! veldig lurt av deg å få unna så mye dere kan allerede nå! jeg gifta meg for 11 dager siden!! Det var den perfekte dagen!! Så jeg vil bare gi deg et tips om å planlegge i goood tid. vi holdt på i 1 1/2 år!! Å det var absolutt veldig lurt!

gratulerer såå masse og velkommen inn her[:D]

og gratulerer med bryllupet[:D]

som JCF sier, det er lurt å begynne tidlig, vi planla også i halvannet år og det kom godt med da den store dagen endelig var der[;)]

JCF: gratulerer med ekteskapet[:D]

Herlig!! [:D] Gratulerer så mye!!

Hihi, vi planla bryllup i 1 1/2 år selv. Anbefales [;)]

Gratulerer så masse... du e jaggu heldig... =)

Back
Topp