Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 65375
Oj, hva skjer fra uke 14 til 15, lille dobler seg jo i størrelse! Noen som merket stor forskjell på magen/spark fra uke 14 til 15?
Åh ja, det har du sikkert rett i! Ble jo helt forferdet over denne vekstspurten jegDet er vel bare at det nederste målet er fra hode til tå, mens det øverste er fra hode til rumpe ) men de vokser jo fort!
Vis vedlegget 65375
Oj, hva skjer fra uke 14 til 15, lille dobler seg jo i størrelse! Noen som merket stor forskjell på magen/spark fra uke 14 til 15?
Håper jeg også gjør det. Gleder meg!Og ja jeg merket vesentlig forskjell i bevegelse hos babyen fra uke 14 til 15 Fulgåtte uker altså
Signerer! Begynte å romstere skikkelig her forrige mandag, da var jeg 14+3, iløpet av uka har det tatt av helt!! Det gikk fra å kun være når jeg lå utstrakt på ryggen slik at magen ble stram, til å være både når jeg sitter og står. Nå kjenner jeg ikke bare at den snur seg, men sparker og slår. Nå er det flere ganger daglig ogsåOg ja jeg merket vesentlig forskjell i bevegelse hos babyen fra uke 14 til 15 Fulgåtte uker altså