For en utvikling, uke 14 - 15!

NiLove

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
ImageUploadedByBV Forum1402928188.760251.jpg

Oj, hva skjer fra uke 14 til 15, lille dobler seg jo i størrelse! Noen som merket stor forskjell på magen/spark fra uke 14 til 15? :)

Vis vedlegget 65375

Oj, hva skjer fra uke 14 til 15, lille dobler seg jo i størrelse! Noen som merket stor forskjell på magen/spark fra uke 14 til 15? :)

Det er vel bare at det nederste målet er fra hode til tå, mens det øverste er fra hode til rumpe :)) men de vokser jo fort!

Vet ikke om det er noe jeg føler, men ganske sikker på at magen min har blitt vesentlig større og rundere den siste uken. :)

Vis vedlegget 65375

Ifølge BV appen veier det 135g og ifølge I'm pregnant app veier det 150-200 gram. Lengden er caLengden er ca 16 cm (full) ved 16 uker

Og ja jeg merket vesentlig forskjell i bevegelse hos babyen fra uke 14 til 15 :) Fulgåtte uker altså :)

Og ja jeg merket vesentlig forskjell i bevegelse hos babyen fra uke 14 til 15 :) Fulgåtte uker altså :)
Signerer! Begynte å romstere skikkelig her forrige mandag, da var jeg 14+3, iløpet av uka har det tatt av helt!! Det gikk fra å kun være når jeg lå utstrakt på ryggen slik at magen ble stram, til å være både når jeg sitter og står. Nå kjenner jeg ikke bare at den snur seg, men sparker og slår. Nå er det flere ganger daglig også ❤️

Blir uvel noen ganger fordi at den sparker og romsterer i toppen av livmoren og kommer borti magesekken. Usj, sååå gøy når man spiser. Magen har også forandret seg mye, har fått livmora opptil magesekken og singlettene mine sklir bare opp. 15+2 i går og det romsterte så kraftig, klemte hendene litt inn mot magen og kjente alle bevegelser i hendene - så nå skal gubben smøre seg med tålmodighet så han også får kjenne snart :D

Back
Topp