for en travel tid!!!

tittilotta

Forumet er livet
føler at alle kurs, møter, bursdager osv osv er klemt inn akkurat nå!!!!!! phu... er jo dau sliten når helga kommer og går å legger meg kl 9. he he....

denne og neste uker har vært ett pes.

hadde med 4 jenter hjem fra barnehagen  til play date i går, så på møte på jobb etter det.

i dag har vi vært i bursdag, gubben er på brann øvelse og jeg har nok ett møte rett rundt hjørnet. (venter på at de skal komme) periodeplan er noe herk å skrive

gubben skal på møter i mårra å kommer sent hjem

fredag skal vi mest sannsynlig ha overnattingsgjester til oda og vilja.

stille på lørdag... sooooooooove

så reiser jeg på kurs til stavanger på søndag og kommer hjem på tirsdag. (noen fler som skal på fus samling kanskje??)'

onsdags morgen reiser gubben på kurs og kommer hjem på torsdags kveld eller fredags morgen....

uæææææææ for et stress[:'(]

rekker så vidt å si hei og hade til gubben framover... får sende han ett bilde av meg så han ikke glemmer hvordan jeg ser ut.... ha ha ha ha

uff så bale da[8|]får håpe det roer seg snart etter neste helg da.... Her er det stress i helgene for tiden. Bursdager i hytt og gevær, 30 års dager, brylluper usj får jo ikke nyte helgene og de er hellige for meg og gubben.[:)]

Oi, det hørtes litt slitsomt ut ja. Og kjedelig når man ikke får slappe ordentlig av i helgene heller.
Skulle nesten si god bedring men blir jo ikke helt riktig det heller [8D]

Back
Topp