m@ritamor
Flørter med forumet
Hei,
Skrev lenger nede at jeg hadde noe tull med brun/rød utflod som ga seg.
På onsdag fikk jeg en styrtblødning og ble sendt i ambulanse til sykehuset.
De fant ingen årsak til blødningen og ungen hadde det bra.
Ble i ett døgn til overvåkning og blødningen ga seg.
Kom hjem på torsdag og alt så bra ut...til natta.
Da begynte jeg å blø mye igjen...etter mye om og men fikk jeg da sove.
da jeg stod opp om morgenen hadde jeg antagelig ligget for flatt fordi det rant klumper ut.
Også dette ga seg i løpet av dagen,så fredagen gikk greit.
På lørdag så det ut som om det hele tiden ville gi seg,men på idag beynte det å blø litt igjen.
Kan ikke fatte at det kan blø slik hele tiden og at ungen kan ha det bra uten at de kan finne en årsak til det.
Dette er terror,er så redd hele tiden og bare venter på at det skal gå skikkelig galt.
Skal jo til kontroll på torsdag men føler meg så hjelpesløs.
Fikk beskjed om at ingenting blir gjort for meg så tidlig og jeg må ha mest mulig hvile.
Skal bare ligge her og gruble og vente 50/50 % sjangs for at det går bra eller dårlig...er ikke mye gøy å sitte her nå og ikke vite noe.
Jeg lurer på en annen ting også,selv om det kommer mye klumper vil vel ungen nå være så stor at den ikke bare detter ut uten at jeg vet det selv?
De andre abortene mine har jo vært før uke 9 alle sammen og da har det gått greit ut men en unge på 16 cm må vel merkes ordentlig.
Tenker mye på det at tenk om den er borte,men tror jo at det ville jeg merket.
Det er utrolig hvor mange rare tanker man har når man sitter slik.
Krysser alt for at dette går bra men jeg vet jo ikke.
Skrev lenger nede at jeg hadde noe tull med brun/rød utflod som ga seg.
På onsdag fikk jeg en styrtblødning og ble sendt i ambulanse til sykehuset.
De fant ingen årsak til blødningen og ungen hadde det bra.
Ble i ett døgn til overvåkning og blødningen ga seg.
Kom hjem på torsdag og alt så bra ut...til natta.
Da begynte jeg å blø mye igjen...etter mye om og men fikk jeg da sove.
da jeg stod opp om morgenen hadde jeg antagelig ligget for flatt fordi det rant klumper ut.
Også dette ga seg i løpet av dagen,så fredagen gikk greit.
På lørdag så det ut som om det hele tiden ville gi seg,men på idag beynte det å blø litt igjen.
Kan ikke fatte at det kan blø slik hele tiden og at ungen kan ha det bra uten at de kan finne en årsak til det.
Dette er terror,er så redd hele tiden og bare venter på at det skal gå skikkelig galt.
Skal jo til kontroll på torsdag men føler meg så hjelpesløs.
Fikk beskjed om at ingenting blir gjort for meg så tidlig og jeg må ha mest mulig hvile.
Skal bare ligge her og gruble og vente 50/50 % sjangs for at det går bra eller dårlig...er ikke mye gøy å sitte her nå og ikke vite noe.
Jeg lurer på en annen ting også,selv om det kommer mye klumper vil vel ungen nå være så stor at den ikke bare detter ut uten at jeg vet det selv?
De andre abortene mine har jo vært før uke 9 alle sammen og da har det gått greit ut men en unge på 16 cm må vel merkes ordentlig.
Tenker mye på det at tenk om den er borte,men tror jo at det ville jeg merket.
Det er utrolig hvor mange rare tanker man har når man sitter slik.
Krysser alt for at dette går bra men jeg vet jo ikke.