For en terror.

m@ritamor

Flørter med forumet
Hei,
Skrev lenger nede at jeg hadde noe tull med brun/rød utflod som ga seg.
På onsdag fikk jeg en styrtblødning og ble sendt i ambulanse til sykehuset.
De fant ingen årsak til blødningen og ungen hadde det bra.
Ble i ett døgn til overvåkning og blødningen ga seg.
Kom hjem på torsdag og alt så bra ut...til natta.
Da begynte jeg å blø mye igjen...etter mye om og men fikk jeg da sove.
da jeg stod opp om morgenen hadde jeg antagelig ligget for flatt fordi det rant klumper ut.
Også dette ga seg i løpet av dagen,så fredagen gikk greit.
På lørdag så det ut som om det hele tiden ville gi seg,men på idag beynte det å blø litt igjen.
Kan ikke fatte at det kan blø slik hele tiden og at ungen kan ha det bra uten at de kan finne en årsak til det.
Dette er terror,er så redd hele tiden og bare venter på at det skal gå skikkelig galt.
Skal jo til kontroll på torsdag men føler meg så hjelpesløs.
Fikk beskjed om at ingenting blir gjort for meg så tidlig og jeg må ha mest mulig hvile.
Skal bare ligge her og gruble og vente 50/50 % sjangs for at det går bra eller dårlig...er ikke mye gøy å sitte her nå og ikke vite noe.
Jeg lurer på en annen ting også,selv om det kommer mye klumper vil vel ungen nå være så stor at den ikke bare detter ut uten at jeg vet det selv?
De andre abortene mine har jo vært før uke 9 alle sammen og da har det gått greit ut men en unge på 16 cm må vel merkes ordentlig.
Tenker mye på det at tenk om den er borte,men tror jo at det ville jeg merket.
Det er utrolig hvor mange rare tanker man har når man sitter slik.
Krysser alt for at dette går bra men jeg vet jo ikke.

hei hei!
ja skjønner godt hva du mener, er rett og slett terror..
da jeg var 16uker på veg hadde jeg akkurat samme problemet, jeg blødde vel i 16 dager i strekk.
var på ultralyd og det eneste jeg fikk til svar var at under en graviditet er slimhinner og blødkar osv i kroppen ekstra blodfyldte og sårbare.....så enkelte kvinner blør lettere enn andre...
jeg var også liv redd for en abort, men som de sa på sykehuset at når man er så langt på veg som 16 uker, så skulle det mye til før en evt sa....
så lenge du ikke blør fra morkaka tar ikke babyen noen skade heller, det kan være tusen ting som forårsaker den blødningen.

syns alikevel du skal ringe legevakta hvist du tror selv det er noe galt...bedre med en gang for mye enn forlite[;)]

ønsker deg lykke til.

klem[:D]

stakkars deg,ja det der er terror.psykisk terror. jeg har oxo blødd en del,fikk beskjed at jeg hadde fpreliggende morkake. vi babyen skulle komme ut no vill du nok merket det godt ja. den er jo litt stor da. 16-17 cm. lykke til. klem fra lenemoren

UFF!!! Vet hvordan du har det...Konstant fly på wc for å se om man fortsatt blør og ikke tenker man på noe annet heller. Jeg startet å blø igjen etter uke 14(blødde da de første 6 ukene også) og blør enda. Det kommer skikkelig styrtblødninger noen ganger og da er det bare å legge seg ned på og få roet kroppen. Er ofte hos legen, men de kan ikke se at noe er galt.Annet enn at jeg har en vanvittig så livmor som blør lett. Men så mye blod a gett[:o] Blir livredd hver eneste gang.

Så du er ikke alene om dette og jeg har nå hvert hos 3 leger som alle sier at det er IKKE noe GALT...

Begynte å blø på lørdags natta etter jeg og typen hadde hatt sex...[:o]
Å man blir jo helt i fra seg,jeg fikk helt panikk å begynte å gråte å typen satt dær å sa at det sikkert gikk bra ...
Det gjor det jo å men det er grusomt når noe slikt skjer.
Var på sykehuset i går hos en dansk lege som bare trykte meg på magen ,tok ikke GU eller noe ..
Sa bare at det var urinveisinfeksjon....
Så i dag dro jeg til min fastlege og hun tok GU og ultralyd og alt var helt i orden..Hadde ikke urinveisinfeksjon engang...
Så noen leger tar deg ikke helt på alvor...
Det nytter ihvertfall ikke å trykke meg litt magen å si at alt er bra,når jeg føler på meg at alt ikke er bra...
Da trenger man noe litt mere handfaste beviser på at alt er bra[:)]
Så dere som begynner å blø å får panikk som jeg fikk..ikke gi dere før dere er blitt beroliget
og har fått svar på det dere lurer på....
Det hjelper å være sta[:D]

er desverre vanlig og blø litt etter sex...er så lett for og gå hull på noe blodkar, og det kan sette skrekken i de fleste....[&:]

men håper det går bedre med deg surfelil[:)][:)]
og at alt står bra til....

klem.

Back
Topp