For en svigerfamilie!

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hjelpes blir så satt ut :p Var i bursdagsselskap med Svigers idag, og midt under middagen, der vi sitter 15 stykker og mange av de er bare bekjente for meg, tar bestemoren til samboer på 60 år og legger ut om at jeg må passe på underlivet mitt etter fødsel, gjøre øvelser og blabla, la ut om et "treningsprogram" for der nede jeg skulle bruke og jeg har møtt henne 4 ganger :p

Jeg føler i utgangspunktet jeg er en åpen person, men selv der ble jeg satt ut :o fler som opplever sånt :o? Dette er da ikke vanlig samtale i familieselskap :p?

Hahaha heldigvis ikke opplevd lignende, men dette var jo heller artig da syns jeg :-D

Hehe er nor mormoren til mannen min kunne sagt og hu er 87 år. De eldre sier mye rart som er helt uvanlig for oss .

Hahahaha hadde blitt rimelig satt ut ja:p
Meget spesielt! :P Hva svarer man på sånt, da? :P

Haha ble fryktelig satt ut ja :p rakk heldigvis ikke si så mye før samboer brøt inn og sa "herregud er dette liksom vanlig middagssamtale nå?! Dette ønsker jeg ikke høre fra mormoren min" :p

Også tok onkelen å begynte snakke om været, hahaha :p

Første svigermor spurte meg om foran hele familien (blant annet mine to svogere og kjærester i tidlig 20 års alderen og resten av sykehushotelet på Ullevål var: Måtte du sy?

Ha ha!

Jeg svarte bare: slapp av, det blir sikkert flere barnebarn, men nå skal vi først bli kjent med denne lille :-D

Alt er lov å si til gravide/nye foreldre virker det som av og til :p Godt samboeren din sa fra :)

Haha ja må bare le :p men fy søren for en spesiell ting ta opp, haha alle ble kjempe Kleine !!:p ikke bare meg :p
Haha ja det skjønner jeg godt, setter stemningen med slike samtaleemner :-P

Hahaha shiiit det var også noe å ta opp da! Hadde ikke følt meg så komfertabel om svigerfamilien min skulle diskutert mitt underliv :P

Første gang jeg hilste på min svigeemor spurte hun rett ut "går du på p-piller" jeg svarte at det er sexlivet til sønnen hun diskuterte, og at det kanskje ikke passer seg å diskutere sånt under en middag ;)

Svigerfamilier eier ikke filtere til tider :P

Gravide er allemannseie, virker det som. Alle har en mening som det. Spesielt hvis de har vært gjennom det selv. Jo lengre siden det er, jo mer skal de mene om det. :o

Første svigermor spurte meg om foran hele familien (blant annet mine to svogere og kjærester i tidlig 20 års alderen og resten av sykehushotelet på Ullevål var: Måtte du sy?

Ha ha!

Jeg svarte bare: slapp av, det blir sikkert flere barnebarn, men nå skal vi først bli kjent med denne lille :-D

Hahaha!! Hjelpes, sånne intime spm syntes jeg de kan holde litt mer privat :p

Hahaha shiiit det var også noe å ta opp da! Hadde ikke følt meg så komfertabel om svigerfamilien min skulle diskutert mitt underliv :P

Første gang jeg hilste på min svigeemor spurte hun rett ut "går du på p-piller" jeg svarte at det er sexlivet til sønnen hun diskuterte, og at det kanskje ikke passer seg å diskutere sånt under en middag ;)

Svigerfamilier eier ikke filtere til tider :P

Haha, såpass :p nei, det gjør det så absolutt ikke :p ble helt satt ut :D spent på hva spørsmålene kommer til å bli ETTER fødsel om mitt underliv :o

Hvis hun følte at dette var noe hun måtte fortelle, så kunne hun tatt deg til side etter middagen da, så slipper hele selskapet å høre om sont :-P hahaha hadde blitt satt ut av det der ;)

Back
Topp