for en stund siden

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
dumpa jeg borti en kjekkas på butikken. jeg trodde han var brite, men han viste seg å være polakk. Fant ut hvem han var,  og han la meg faktisk til på fb! Jeg godtok og etter det har han vært ganske ivrig på chatten.
Det viser seg at han går fra kona si, og dette har jeg da fått høre alt om!
Han kommer innom meg på jobben og i går da jeg skulle gå inn hjemme stoppa han jammen meg opp utafor huset mitt :S jeg må ærlig innrømme at jeg begynner å synes dette er relativt plagsomt!

Han er jo bare hyggelig, MEN han er jo overalt!
Dessuten er han ikke så kjekk!! Pene øyne, men ikke kjekkkjekk alikvel...

Jeg begynner å gå tom for unnskyldinger når han ber  meg på ting... Kan vel bare slette han fa face? Det hintet tar han vel?

Jeg mener det vil være litt kjipt av deg å bare slette ham.. Da bør du iallefall sende ham en melding i innboksen først, der du forklarer ham at du ikke ønsker mer kontakt..
Feig løsning å bare slette, han vil nok oppsøke deg for en forklaring da.. Pinlig.

Æsj, jeg hadde sånn troa på at det var drømmemannen, han der ;)

men var det ikke han fyren som drev på med ei venninne av deg også da?

*yummymummy* skrev:

Det DER er det bare å gi opp å prøve å forstå seg på med en gang :P

Åh, og så er han ikke kjekk, engang? Skikli sjipt lizm. Ærlig talt, hvorfor skal du lage unnskyldninger? Er det så vanskelig å bare takke nei?

Ikke finn på noe tull, heller si det som det er til ham slik at du gjør deg forstått og forhåpentligvis blir respektert. Han må få slippe å sløse bort tiden sin på deg som ikke er interessert, og begynne å lete videre :) Lykke til!

*yummymummy* skrev:

Jepp! tror det er grunnen til at han må gå fra kona ;) har ikke hørt noe mer av henne ang han

Nedsig skrev:
Åh, og så er han ikke kjekk, engang? Skikli sjipt lizm. Ærlig talt, hvorfor skal du lage unnskyldninger? Er det så vanskelig å bare takke nei?

Det er ikke alle som tar et nei for et nei heller... tydligvis
Nope, han er ikke så kjekk, og han er heller ikke spesielt sjarmis.

Back
Topp