for en start!

tafas

Elsker forumet
har vært på et senter sammen m barna, tenkte frisk luft og hadling..god start kanskje på dagen[8|]med en gang vi var inne, begy jente mi og grine uten grunn, ville trille vogne til lille bror uten at mamma hjelper til, og da kan dere tenke derre, opps, kjører i stativer og lignennde!sa ifra at hun skal holde på siden til vognen og mama hjelper til, og da hylet hun som bare det, prøvde å snakke m henne, roe henne, men hun fortsat og gråte(hun er oxo forkjølet, så formen er ikke i topp), men det som irretert meg er folk som plager deg, de ser på dere for så og komme nærmere og titter på deg og ungen som gråter...i all verden, synes de da at det er morsomt for meg som har en unge som gråter og jeg prøver å roe ned, ell hva er det som kjer i hodet deres?!det var en der som tom hver gang jeg møter henne i andre butikker på samme sentret så snur hun seg og ser på oss, jøss, hva er det[:@]nei, nei for en dårlig start på dagen altså..følte at humoret senket ned, og måtte tilb hjem med barna[:(]

Back
Topp