For en start..

*IdaMor*

Elsker forumet
Det skulle bli. Føler som vi gikk rett fra barsel og over til barneavd :( lille ludvig testet positivt på rs virus så her ligger vi på isolat :/ ingen av oss får forlate rommet... Håper det ikke er snakk om så mange dager.

Uff da!! Håper med dere at d ikke blir lenge! Gooood bedring:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Masse god bedring!!

Uffda. Frøkna her hadde det romjula/nyttårshelga. Lå inne på isolat i to døgn...

Da var hun riktignok nesten 7 mnd, så heldigvis ble hun fort bedre. Selv om hun sliter litt i etterkant fortsatt.

Din er jo ikke gammel og det er mer skummelt for ham. Men godt dere blir tatt godt vare på :)

Tusen takk :-)

må si, all ros til alt helse persjonell vi har møtt idag! Alt fra legevakt til ambulanse og her på sykhuset! De har tatt kjempe godt vare på oss. Og jeg føler meg trygg :) det har mye og si det når man er en bekymret mamma!

Stakkars lille Ludvig, og mammahjertet, men godt å høre dere blir tatt godt vare på:)
Håper han blir fort frisk:)

Ja tussi for de som er så små. Har blitt smittet selv, å plages med pusten. Så får kjempe vondt i mammahjerte. Når jeg vet de plages enda mer! :(
Nei jenter pass på og hold de nyfødte unna de med forkjølelse! Dette vil dere ikke at de skal få!

God bedring!

Uff god bedring!
Eg er LIVREDD gutten min skal få det nå! Eg er syk med hoste og tett og dårlig form, gutten min på 3 år er forkjølet og av og på med feber og hoster og mannen min hoster og føler seg dårlig. og dette har har vi en 4 dager gammel baby oppi! er så nervøs :-( :-(

Uff god bedring!
Eg er LIVREDD gutten min skal få det nå! Eg er syk med hoste og tett og dårlig form, gutten min på 3 år er forkjølet og av og på med feber og hoster og mannen min hoster og føler seg dårlig. og dette har har vi en 4 dager gammel baby oppi! er så nervøs :-( :-(
Vist du merker noe tegn i d heletatt ta kontakt med lege! Min startet med tett nese. Tror vi fikk komme på sykehus til behandlig før det ble mye værre. Bare vær obs, babyen trenger jo ikke få det :-)

Back
Topp