For en start på dagen :(

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Første jeg får i dag tidlig, er tlf fra pappa om at bestemor ligger på sykehuset med akkutt hjerte og nyresvikt. Er ikke sikkert hu overlever dagen :( Er så lei meg, for jeg rakk aldri å si at oldebarnet hennes blir en gutt. Skal på sykehuset nå for å ta en siste farvell, og håper jeg rekker det før hu blir borte. Dette suuuuuger hardt!!!

Første jeg får i dag tidlig, er tlf fra pappa om at bestemor ligger på sykehuset med akkutt hjerte og nyresvikt. Er ikke sikkert hu overlever dagen :( Er så lei meg, for jeg rakk aldri å si at oldebarnet hennes blir en gutt. Skal på sykehuset nå for å ta en siste farvell, og håper jeg rekker det før hu blir borte. Dette suuuuuger hardt!!!

Å,uff det var trist å høre.
Husk at hørselen er det siste som forsvinner,så du kan kanskje rekke å si det til henne allikevel.
Sender deg en stor klem <3

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Ånei, så trist å høre :( Fortell det til henne likevel, de sier jo at hørselen er det siste som blir borte!

Huff, det var tungt. Stor klem tl deg og mageboer, husk å ta vare på dere.

Det er trist,alltid vondt å miste sine nære,men si det til henne alikevel...hun kan nok høre deg.Og hvis du ikke skulle rekke det,si det alikevel....

Huff.. kjip start på dagen :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Så fælt :( Det gjør så vondt å miste nån man er så glad i! Kom på å ta gått vare på hverandre i tiden framover, stor klem her i fra!

Så trist :-( masse gode og varme klemmer fra meg <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Tusen takk jenter. Har vært på sykehuset i dag. Det går sakte men sikkert kun en vei:( Så går egentlig bare å venter på tlf om at hu er borte. Holder det positive oppe med at jeg har fått kjent masse spark i dag fra lillegull:) Og jeg fikk sagt det til henne at det ble en gutt. Var så vidt hun svarte, så da vet jeg nå at hu fikk det med seg:) Så da er det bare å vente....

Ånei så forferdelig trist:( Og så brått! Godt hun fikk med seg at det er et gutteoldebarn i magen<3 Er ikke noe morro med det som er usagt, uansett hva det er. Klem fra meg<3

Back
Topp