For en start på dagen..

lille marsvin

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Må ha vært ekstra trøtt på tur til badet i dag, for jeg greide å tråkke feil i siste trinnet i trappa. Og vips, så satt Marita på rumpa nede i gangen. (Flaks at jeg tippet bakover.. Men betyr det kanskje at rumpa er for tung? )Rakk ikke mer enn å hyle og rope AU, så sto samboer øverst i trappa. Hvordan han kom seg ut av senga og til gangen i den farten aner jeg ikke, men greit å vite at han har et turbogir ved behov;)
Så der satt jeg da, småsnurt og rimelig sjokkert over hendelsen. Og skulle slettes ikke ha øyenvitner. Så jeg ga streng beskjed om at alt gikk bra, var bare fra sistetrinnet og at jeg landet rett på rumpa. Ingen grunn til å komme ned.

Junior var veldig rolig etter dette, men det var han før jeg sto opp også. Men måtte likevel forsikre meg om at det hadde gått bra med han også. Etter et glass saft og en vaffel var han i full sving igjen. Og har holdt det gående etterpå. Sikkert like sjokkert han som jeg, tenk for en måte å bli vekket på da:)

Men her sitter jeg da, og synes synd på meg selv. Litt forslått nede på fotbladet, vondt i rumpa og stiv i ryggen. Går som ei gammel kjerring. Håper det løsner litt til jeg skal til legen i morgen tidlig, vil helst slippe å rippe opp i denne hendelsen igjen;)

AUDA :S
Fort gjort!
Godt det gikk så bra som det gjorde hvertfall :)
God bedring med den forslåtte kroppen.

Back
Topp