For en start på dagen

silke

Gift med forumet
Som enkelte av dere vet, så HATER jeg urett.[:@][:@][:@] og folk som bare tar seg til rette på bekostning av andre. Vel.... Jeg startet dagen med å ringe politiet jeg....[&:]

Det er et hus som bygges rett ved siden av meg, derarbeiderene står parkert midt i veien og skygger for overgangs feltet. Så når min sønn på 6 skulle over veien stoppet ikke bussen[:@]. Heldig vis er han lært opp til å vente til alle bilene er stoppet før han går over. Men jeg ble så forbannet at jeg ringte politier og gav klar beskjed om hva jeg mente. Ringte og buss selskapet og varslett.

Så nå har vel jeg gjort nok ugagn for i dag[:D]

hihih... Det er bra[:D][:)] Tøff du[;)]

så bra du er en slik "jeg går rett på, samme hva jeg støter på " jente!!!!!

Det gjor du bere helt rett i tru nok æ vil ha gjort det sammen[:@][:@]

ORIGINAL: *lille bv engel*

så bra du er en slik "jeg går rett på, samme hva jeg støter på " jente!!!!!

ja ikke sant.... ikke kom å pill meg på nesen.....

fnis

skjønner at du blir sint her kjører bussen i full fart ned bakken vi har huset mellom skolen og veien... og jeg ser ofte at det nesten går galt... har skrevet et brev til politiet og de skulle ha nien kontroller her men har ikke sett dem enda[:@] men hadde gått ned til arbeiderne og bedt dem flytte doningen sin og sagt at om ikke så ringer jeg politiet[:D]

ORIGINAL: silje*

åå det forstår jeg godt!! hadde blitt skikkeligt forbanna eg og , godt han stoppet selv da!!

ORIGINAL: *silly*

hihih... Det er bra[:D][:)] Tøff du[;)]

Back
Topp