for en snoodig drøm....

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
Jeg begynte å snakke med en kar i går, koselig fyr, alt for ung, men masse felles interesser...Men samme det :P

Jeg gikk og la meg, og drømte at jeg var på date med denne duden jeg snakka med da...
Og plutselig, midt i daten, så kommer en kompis av meg løøøøpenes inn, mens han skriiiiiiker som bare det, eller, han vræla vel heller :P
Han så ut som kompisen min, men han var FULL av fargerike skalle tattiser, med masse flammer... han hadde til og med ett par i ansiktet :P

Han sier et jeg må komme NÅÅ! for ett eller annet døds bra metal band drev og spilte inn en plate i stua hans! (han bor da 8timers kjøring unna)...

Han river tak i meg og drar meg med ut i en stoooooor sort turnebuss som står utenfor... inni der sitter det en hel hau med småskumle mannfolk med svart langt hår som også hadde tatoveringer i ansiktet, og de vræææææler når jeg kommer inn, begynner å smelle hodene i hverandre og kaste seg rundt inni denne bussen som noen idioter :P

så våkna jeg....

Hva skal liksom det her bety liksom :P

Menn er idioter, hold deg unna!

(Med unntak av min mann da, men han er jo opptatt..)

Bouncing buttplug skrev:

Ett veldig godt poeng :P

Singel 4 life!

Rekekreke skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Ett veldig godt poeng :P

Singel 4 life!

Eller til det kommer et skikkelig mannfolk din vei at least..

haha, det betyr at du vil reddes fra denne unge typen av en buss med psykoer! Det betyr bare at du er litt ekstra kinky!

¤Woolfmother¤ skrev:
haha, det betyr at du vil reddes fra denne unge typen av en buss med psykoer! Det betyr bare at du er litt ekstra kinky!

EY! Din kompis som kidnappa meg daaaaa :P

og foresten, en 23åring, det er ikke såååå ille da, er det ?!?!?  

Back
Topp