For en slitsom alder!

Har dere noe som gjør at dere får til måltidene eller?

Ja, vi har alltid slitt litt med dagsøvnen, han er mye våken. Skjønner ikke selv at han bør sove, så vi må ut og gå tur, da sovner han.

Nei dessverre. Hjelper ikke å gå i mørket heller.. noen sier det kan hjelpe!

Går vel over håper jeg?

Ja jeg går tur flere ganger om dagen, bare for å få henne til å sove + å få litt tid "for meg selv"...

Nei dessverre. Hjelper ikke å gå i mørket heller.. noen sier det kan hjelpe!

Går vel over håper jeg?

Ja jeg går tur flere ganger om dagen, bare for å få henne til å sove + å få litt tid "for meg selv"...
Ja, det har vi og prøvd og gå inn på mørklagt rom men han er like sinna. Kveldsmaten gikk fint idag, så det var deilig. Var så opptatt av å se på håndball selv at plutselig hadde han spist opp, ble nesten sjokkert ;)

Ja, det har vi og prøvd og gå inn på mørklagt rom men han er like sinna. Kveldsmaten gikk fint idag, så det var deilig. Var så opptatt av å se på håndball selv at plutselig hadde han spist opp, ble nesten sjokkert ;)

Sleit nesten 45 min med kveldsmaten her :-O Hehe!

Her har det faktisk begynt å komme seg litt. Han kan underholde seg selv litt mer på babygymmen, og det er lettere å få han til å sove på dagtid. Litt over 4 mnd nå.

Nettene er et kapittel for seg selv. Da våkner han hver time. Hvordan er deres små for tiden.

Så deilig at det bedrer seg :) Her kan hun være "alene" i vippestol en god stund, så lenge hun har en leke eller noe å se på, men babygymmen er ikke sjans ennå...

Dagsøvnen er omtrent samme tidspunkt hver dag, men sliter veeeeldig med å få henne til å sovne, hun hyler uansett om jeg prøver når hun er litt trøtt eller overtrøtt.. Nettene blir jeg brukt som smokk... Lengter etter sammemhengende søvn og tid til meg selv på dagen :p

Her e han 4,5 mnd. Dagsoving har alltid vært vanskelig for han. Han klare ikke finne ro til å sove. Så må ut å trille 3 gang for dagen. Trilletur på minimum 1 time hver gang. Ellers e han alt for grinete. Må gjøre det sånn da æ e mye aleina med han. Han e også veldig sutrete for tiden og vil helst bare bli bært. Våkne ofte på natta. Spis mye mindre og bit ofte bare i puppen og skrik. Klør masse i munnen, og den første tanna e kommer frem. Resultat e en sliten mamma med betennelse i begge håndledd:(

Back
Topp