For en "slankekur"!!!!!

Gratulerer!:-)

Oi! Travelt å være tvillingmor forstår jeg;) pass på at du får i deg noe næring også da;) gleder meg til min kropp strammer seg opp litt snart;)

Så flott! :) Du er jammen heldig!

Foruten en litt dvask mage så er jeg nesten tilbake til normalen, bare litt vel store pupper... Og dette på 1 uke!

Ikke dårlig :)
Her har hele svangerskapet vært en slankekur for meg , har kun gått opp 1,5 kg ca og da blir det nok minus til å starte med bare mini er født :P

Heldig du er:)
Men pass på at du spiser litt du og da;)

Her er det 3 dager siden jeg fødte og er nede i samme vekten som før jeg ble gravid alt.

Så heldige dere er:) Sist gang jeg fødte forsvant det vel ca 10 kg med en gang, så jeg gledet meg slik til å veie meg etter fødselen, men fikk helt sjokk. Vekta viste bare noen få kilo mindre enn rett før fødselen. Ble skikkelig lei meg :( Så nå er jeg veldig motivert til å begynne å trimme litt. Håper bare kulda gir seg og at det er snart blir deilig trilletur-vær:)

Wow og jeg som trodde mine 11 kg var bra :P
Ikke værst vist alle skulle hatt det slik ;)

Jeg raste ned første uka. Er under startvekta når jeg ble gravid. Men så ble jeg syk og hadde feber og all fokus gikk med på å få i jenta mat, så glemte helt meg sjøl.

Back
Topp