For en natt.

gakka

Forumet er livet
I går kveld litt over 11 var jeg på toalettet og oppdaget at jeg blødde.
Ringte selvfølgelig sykehuset og etter 10 min stod sykebilen utenfor.
2 timers humpete kjøretur når du ligger er ikke noe særlig behagelig.
Når vi endelig var fremme ble det registrering av hjertelyder og eventuell riaktivitet. Etter det ble det innvendig ul av livmorhals osv. Alt så visst helt fint ut. Antakelig er slimhinnene mine så ømfindtlige nå at det ikke skal noe til før de begynner å blø.
Ble liggende til observasjon over natta. Lå å hørte på babyskrik og svettet natten igjennom. 

Heldigvis var det ikke fødsel på gang og småttingene har det toppers der inne fremdeles. [:D][:D]

Håper det ikke blir så mange av disse turene. Det var en forferdelig opplevelse. Var mange scenarioer som føyk gjennom hodet under den bilturen.

huff, sånt må være opprivende, ingen god opplevelse!!!! Hsuker jeg blødde helt i begynnelsen av svangerskapet, var helt hysterisk, og dro sporenstraks til sykehuset!! Heldigvis var alt i orden for oss begge[:D][:D][:D]

Uffameg så skummelt. Det er så rart å være på fødestua syns jeg. Så utrolig godt at alt var bra med dere alle

uff stakkars deg! Misunner deg ikke den opplevelsen nei.
Heldigvis var alt bra da! Krysser fingrene for at det ikke skjer igjen!
Klem

OFF! Det der med å bli sendt på sykehus med blødninger veit jeg ALT om hvor fælt det er.. Har opplevd det flere ganger.. [:(] Føler virkelig med deg, og syns det var godt å høre at alt gikk så bra.. [:)]  Juniorene får holde seg inne LITT til før de kommer ja!! [:D]

Skjønner godt at det var en skremmende opplevelse - godt å høre at de har det bra begge to - de får holde seg der de er i et par måneder til synes jeg..

Huff, hørtes som en skremmende opplevelse. Det var enda bra at alt var i orden med de små (og deg selv) Håper du ikke opplever mer av det og at du har fått en god natts søvn i natt.

Ja i natt har jeg sovet godt. Alt kom mye nærmere etter denne opplevelsen.

Tenk om jeg hadde sittet der med to små allerede nå, jeg er ikke ferdig med så veldig mye forberedelser da. Begynte å vaske babyklær i forrige uke, så jeg er snart ferdig med det ihvertfall.

Nå er bagen snart ferdig pakket og klar til neste gang. Det blir forhåpentligvis ikke før i aug/sept men man vet jo aldri.

Back
Topp