For en natt!!!

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Vi har kommet inn i et ganske fint sovemønster, mini sovner rundt 1900 og sover fram til ca 0700 og har da ca 4 amminger.

Men i natt sov han fra 1830 til 0230, og så til 0700 :) håper dette er en ny trend her i huset!

Hvordan går det med deres netter?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er føler jeg får nok søvn :) Lillegutt legger seg rundt kl 21:00 og våkner en gang i løpet av natten og så igjen om morgenen.

I natt var veldig herlig, han sovnet rett over kl 21 og sov til 05:30!?!?! Og så sov han etterpå til kl 09:00.
Jeg våknet selvsagt kl 03:40 og lurte på hvorfor jeg ikke hadde blitt vekket enda, og så slet jeg med å sovne igjen såklart :p

I går sov han fra ca 20.30 til 03.30, så til 07.30. Litt mere pupp og så halvsov vi begge til ti, da vi stod opp :p

Flinke babyer høres det ut som! Tulla her sovner aldri før 11-12.. Så er det mat rundt klokka 3-4 og så gjerne klokka 5 og klokka 8:) forsøkte en gang med å legge henne tidligere men null suksess. Er vel ikke helt klar, er 9 uker

Flinke babyer høres det ut som! Tulla her sovner aldri før 11-12.. Så er det mat rundt klokka 3-4 og så gjerne klokka 5 og klokka 8:) forsøkte en gang med å legge henne tidligere men null suksess. Er vel ikke helt klar, er 9 uker

Det variere så mye fra baby til baby, de regulerer tiden selv. Her fikk han det plutselig for seg at 9 er den gyldne leggetiden og slik har det vært siden han var rundt 6 uker og blir 11 uker nå til helgen.

Jeg ville ikke stresset med det, vi kjenner andre som er eldre enn han som har samme leggetid som deg. De finner ut av det der selv :)

Høres deilig ut.
Her sover han som oftest fra 20 til 03. Noen ganger en amming kl 01. Etter 03 får han noen netter mat hver time, noen netter annenhver og noen ganger ingen flere matinger før han våkner mellom 6 og 7.

Her legger vi rundt 19, men blir endel styr 1-2 timer før endelig ro. Så er det mating 02 og 1-2 ganger før morgen. Vi må alltid opp med storebror for barnehage, så vi vekkes rundt åtte. Det skal nå endres, pappa skal levere og vi kan sove til vi vokner, fra og med i morgen :)

Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3

Her legges hun rundt kl 19, sover da til kl 01.30, ammes sover til 04.30 så kommer hun i sengen..,spiser ofte da litt hver time til vi står opp rundt 8..,

Rytmen vi har hatt en god stund nå er : sovner mellom 21-22 sover da til 5-6 så sover han til ca 8 mat sovner igjen ca 10 sover da til ca 14 så er det smådupper frem til kl er ca 6-7 og fra da er han våken til han legger seg igjen :) veldig deilig :) flinke barn vi har <3

Nettene er veldig bra, hadde forventet å amme mer om natten! Noen netter ammer jeg ikke i det hele tatt. I går sovnet hun 2130 og fik mat 0330 og kl 06. Natten før sovnet hun 22 og sov til kl 07..Så varierende men absolutt bra netter.
Storebror på 3,5 sover om dagen til 08 så jeg føler meg svært bortsjemt...

Så deilig da :)
Nettene hos oss er også helt topp. Han sovner rundt 21.00 våkner 05.00 for mat, så sover han igjen til ca 08.00
Sånn har det vært i 3 uker nå.
Helt fantastisk !!! :D

I kveld sovnet han kl 19, så gjenstår det å se når han våkner ila natten. To be continued... ;)

Sent from my iPad using BV Forum

12 timer avbrutt av 2-3 amminger. Varierer veldig når hun legger seg og dermed når hun gir beskjed om å være ferdigsovet. Alt fra19-24 har forekommet

Synes det høres ut som alle babyer sover mer om natten enn vår gutt, men likevel synes jeg ikke det er så verst. Vi har ingen grining om natta:-) Han sover sjeldent mer enn 2-3timer mellom hver mating. Nå er han tre måneder. Natta varer fra ca 20 og vi står om mellom 7 og 9 morgenen. Håper at han nå etterhvert begynner å sove litt flere timer om gangen.

Vi begynner med "kveldsen" klokken 22. Sover som regel til 23 da. Og står opp mellom 9 og 10.
Har bare hendt én gang at hun sov helt til 06 uten amming.
Ellers er det nattamming i 3-4 tiden, og en del puppekos fra 7 :P

I kveld sovnet han kl 19, så gjenstår det å se når han våkner ila natten. To be continued... ;)

Han våknet kl 00.30 og kl 04.30. Etter siste oppvåkning så var det litt småspising frem til 7-8 tiden med litt soving mellom måltidene.
Pumpet meg kl 24 pga veldig spreng. Pumpet da 2-3 min ( for å lette litt på trykket) på hver side = 90ml som havnet i frysen.

Sent from my iPad using BV Forum

Kan jo nevne først at vi gir MME da...

Sovner i halv åtte - åtte tiden (forsøker å flytte det mot klokka sju). Normalt er det da en mating mellom klokka to og seks engang og så sover han til sju - åtte. Men igår var det to matinger og i natt ingen så er spent på natta.

I grunn er vi heldige, men storesøster sov jo natta fra hun var seks uker så litt uvant er det. :)

Back
Topp