For en natt!

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Tror jeg har sovet maks 2 timer til sammen :/ Har hatt halsbrann fra en annen verden, fryser i ene øyeblikket, for så å våkne gjennomsvett i neste.. Og så var sambo ute i går, og gjorde jo at det stinket alkohol på soverommet :p Godt guttene sov til 0800 da :)

Off da, det hørtes lite gøy ut:( Tar du noe for halsbrannen da?:)
Alkoholstank ja, herlig:P
Gubben lurer på når han kan kose seg med kompisene siste gang...:P

Off da, det hørtes lite gøy ut:( Tar du noe for halsbrannen da?:)
Alkoholstank ja, herlig:P
Gubben lurer på når han kan kose seg med kompisene siste gang...:P
Ja, tok mange gaviscon i natt, men en liten time, så var det like ille igjen :/ Har vel litt med den halve posen med smash jeg dyttet i meg :p

Ja, tok mange gaviscon i natt, men en liten time, så var det like ille igjen :/ Har vel litt med den halve posen med smash jeg dyttet i meg :p

Nå gav du meg ideer om hva jeg skal ha til lørdagssnop. Smash er joo så godt:D

Kanskje ta en tur på apoteket og hør om noe som kanskje fungerer bedre på deg? Så slipper du kanskje en slik natt til, for det hørtes utrolig slitsomt ut å ha det sånn pga halsbrann.

Kanskje ta en tur på apoteket og hør om noe som kanskje fungerer bedre på deg? Så slipper du kanskje en slik natt til, for det hørtes utrolig slitsomt ut å ha det sånn pga halsbrann.
Har flytende også, som hjelper bedre, men brekker meg sånn av den :/ Det pleier å holde med melk og tyggetabletter vanligvis, er nok mer inntaket av andre ting som må reduseres :p

Å, så slitsomt!! Jeg hadde også halsbrann i går kveld, men det ga seg slik at jeg kunne sove fra ca halv 1, hvertfall... Kan tenke meg at alkohiolstank ikke akkurat hjelper når man sliter med å sove heller :P

Back
Topp