For en natt

ToSmå2010

Forumet er livet
Er det ikke det ene så er det det andre.. [8|]
Lillegutt pleier alltid være veeeeldig aktiv på kvelden, jeg spiser mye isbiter og han reagerer ofte på det.. [8D] Men igår var det stille.. Lå på sofaen å dytta på magen, og ingen respons.. Han var generelt rolig i hele går..

Jeg gikk å la meg, sovnet etterhvert uten å ha kjent noe.. Våknet senere inatt og da begynte jeg å bekymre meg.. Så jeg fikk jo ikke sove igjen.. Lå der å dytta på magen, men uten noe spark tilbake.. Jeg lå leeeenge.. Og sovnet sånn halvveis da kom det ett par små bevegelser.. Å har vel såvidt fått ett lite dunk nå på morran.. [&:]

Slitsomt å bekymre seg.. Jeg regner jo med at alt er i skjønneste orden og at han bare har noen later dager.. [:-]

Legg deg ned i en hall time etter å ha drukket rikelig med saft eller noe annet søtt. Hvis ikke babyen reagerer da så må du kontakte føden.
De kan jo være rolige i perioder, men jeg hadde reagert dersom lillegutt i magen hadde vært rolig så lenge (jeg kjenner masse liv hele døgnet, tror aldri han sover.....).
Håper det blir futt i han når du har drukket litt søtt [:)]

Jeg har drukket 2 glass eplejuice med isbiter og spist litt sjokolade..
Og jeg får litt reaksjon ifra han.. Han har en fot eller noe oppi ribbeina mine kjenner den veldig godt utenpå og når jeg dytter på den så trekker han den til seg sånn stille og rolig, men ikke no voldsomme bevegelser..

Vet ikke om jeg skal bekymre meg eller ikke jeg, siden jeg kjenner litt liksom.. [&:]

ORIGINAL: ToSmå2010

Er det ikke det ene så er det det andre.. [8|]
Lillegutt pleier alltid være veeeeldig aktiv på kvelden, jeg spiser mye isbiter og han reagerer ofte på det.. [8D] Men igår var det stille.. Lå på sofaen å dytta på magen, og ingen respons.. Han var generelt rolig i hele går..

Jeg gikk å la meg, sovnet etterhvert uten å ha kjent noe.. Våknet senere inatt og da begynte jeg å bekymre meg.. Så jeg fikk jo ikke sove igjen.. Lå der å dytta på magen, men uten noe spark tilbake.. Jeg lå leeeenge.. Og sovnet sånn halvveis da kom det ett par små bevegelser.. Å har vel såvidt fått ett lite dunk nå på morran.. [&:]

Slitsomt å bekymre seg.. Jeg regner jo med at alt er i skjønneste orden og at han bare har noen later dager.. [:-]

bra at det ikke var noe da:)
har du også dilla på isbiter ?
jeg spiser det HVER dag, jeg har blitt avhengig :S skjønner ikke hvorfor.

uff det er sllitsomt å bekymre seg, sliter akkurat me det samme for tia. Men heldigvis er det litt bevegelse av og til men veldig lite iforhold til før...

Ja det er slitsomt.. Skal heldigvis til jordmor på torsdag.. Så om bevegelsen ikke tar seg opp så kommer jeg til å nevne det for henne..

Back
Topp