For en natt... Oppdatert..!

KatrineH

Elsker forumet
Ja i natt måtte vi i full hast reise på legevakta...!! Uff forferdelige greier ass...

Begynte egentlig med at snuppa var grinete og nesten ikke smilte på hele dagen.. Og matlysten på bånn... Men vi kom oss igjennom, og tenkte at ho sikkert hadde en dårlig dag... Kl. 18 begynner vi alltid med grøt, og hu spiste 2 skjeer og bare slo skjea vekk hvis jeg prøvde mer.. vann eller mm ville ho heller ikke ha... også skulle vi bade da... Løfta henne opp og nedi badkaret og plutselig begynner ho å hyperventilere... fikk helt angst og tok ho fort opp igjen... fikk roa henne og tenkte at det var tilfeldig... prøvde igjen og det samme skjedde.. la henne på stellebordet men ho bare fortsatte... løp inn på soverommet med henne hvor det var kaldt og fikk roa henne... tok tempen og den hadde steget 1 grad fra normalen men ikke no farlig sånn sett... vi satt og kosa og fikk kledd på henne og prøvde igjen å gi mat.. men nei.. ville ikke.. la henne og hu nekta.. og plutselig igjen begynner ho.. ringte legevakta og de ville ha henne inn med en gang... uff.. ble så redd ass.. stikker litt i mammahjertet fortsatt når jeg forteller om det... og på vei inn og før vi kom inn til legen så fikk ho 2 men litt mindre hyperventileringer til...
Legen mente at det ikke var RS-virus, men helt klart et virus.. og vi fikk slimløsende medisin, for det er derfor ho hyperventilerte mente legen... og derfor ho fikk angst pga at det ble litt for tett... og føler ho er ei ny jente allerede i dag..!!! Håper virkelig på en bedre kveld i natt...!!!

Ja jeg trodde jo det var bedre...! Det var det IKKE...! Pån igjen fra 4 i dag... Bare piper i henne og høres ut som hu ikke får puste, også hoster hoster å hoster.... eneste som hjelper er å bære... legger jeg henne ned er det pån igjen.... Å nå... Takket være google..! Tror jeg at jeg vet hva det er.... FALSK KRUPP...!!! Ho har vært forkjøla i 3 uker nå... og da var det vel bare dette som mangla...
Ho sovna til slutt i armene mine... Lille hjertet mitt... Kjenner mitt mammahjertet har det vondt.... [:(][:(][:(] Unner virkelig ingen det her.... Håper på en bedre dag i morgen, og at ho er så utslitt så ho sover til i morgen, for på dagen er det bedre..!!!

Wish me luck..!! [:(][:(]

Oii, så skummel da! Skjønner du ble redd, det hadde jeg også blitt[:o]
Bra dere kom dere til legen, og at tulla er på bedringens vei[:)]

ORIGINAL: Myfirst

Oii, så skummel da! Skjønner du ble redd, det hadde jeg også blitt[:o]
Bra dere kom dere til legen, og at tulla er på bedringens vei[:)]

sign!!

Huff, så ekkelt [&:] Men bra at hun er bedre nå [:)]

Huff, det hørtes ikke noe særlig ut! [&:] Godt at dere ble tatt på alvor og fikk hjelp. Håper alt bare blir bedre med snuppa nå! [:)]

uff..stakkar lille!! Godt å høre det er bedre!!

Huff.. Stakkar lille [:(][:(][:(]
Vet akkurat hvordan du har det... har hadd en helt pyton natt og dag her også.. Ikke legevakt, men masse feber, snørr og hoste!! Har grått mine såre tårer i dag jeg ja... Skikkelig vondt langt inni hjertet..

God bedring til lille snuppa di!
Håper natten blir bedre for både dere og oss!![:)]
Klemmer herifa[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Sneva

Huff.. Stakkar lille [:(][:(][:(]
Vet akkurat hvordan du har det... har hadd en helt pyton natt og dag her også.. Ikke legevakt, men masse feber, snørr og hoste!! Har grått mine såre tårer i dag jeg ja... Skikkelig vondt langt inni hjertet..

God bedring til lille snuppa di!
Håper natten blir bedre for både dere og oss!![:)]
Klemmer herifa[:)][:)][:)]

Uff... God bedring til dere også..!!!! Sender en klem til deg... Du er flink [:)]

sisko: Fryseboksen?! :O Oida.. Hvor liten var han første gangen? det hørtes skummelt ut for å være ærlig, høres ut som noe fra skrekkfilm.. :P

Huff, stakar dere begge to! Er fælt for både mor og barn med sykdom.. :( Sender dere en god klem, g håper lille jenta di får sove en stund nå og får hvilt seg godt.

ORIGINAL: Sisko

Huff, hørtes ikke bra ut.

Bare et lite tips hvis hun får et veldig anfall.. De sier jo at det hjelper å gå ut å trille i "kulda", for da letter det å puste for de.. Jeg vet at pappa rett og slett "slengte" broren min i fryseboksen når han fikk slike anfall. Han var veldig plaget, og var faktisk 6år siste gangen han ble slengt i fryseren.. Altså åpne frysebokslokket, og holde ungen der, så det blir kaldere...

Takk for gode råd..!! Leste faktisk enten om det var lommelegen eller apotek1 sine sider at å kle på barna godt å ta de med ut i kulda var veldig effektivt og anbefalt, og var det for kaldt var frysern et meget godt alternativ..! Så skal prøve de ut hvis det trengs... Står at det skal være værst i førsten også avta mer å mer... krysser fingre for det...
Det som letter mest er at jeg veit hva det er... For å gå å lure på hva som feiler ungen og alle sier at "nei men hu er jo ikke tett nå"... det er jeg dritt lei...!!!

Nei stakars liten[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: Sisko

ORIGINAL: Ulve~Mamma

sisko: Fryseboksen?! :O Oida.. Hvor liten var han første gangen? det hørtes skummelt ut for å være ærlig, høres ut som noe fra skrekkfilm.. :P

Huff, stakar dere begge to! Er fælt for både mor og barn med sykdom.. :( Sender dere en god klem, g håper lille jenta di får sove en stund nå og får hvilt seg godt.

Hehe.. Ja, høres veldig skummelt ut, men broderen var ganske hardt rammet av dette, og fikk virkelig ikke puste når han fikk anfall.. Og da var visst det beste løsninga. For kunne ta litt tid å komme seg ut. Så da var det bare opp med fryseboksen og ungen oppi..

Forresten... Akkurat snakka med mamma og store søstern var også plaga med det... Vi hadde kjølerom hjemme og pappa tok henne inn der og forran vifta.. Så han var ikke aleine med å bruke den løsningen... [;)]

Back
Topp