For en natt(langt)

mammas gullgutt

Forelsket i forumet
ja ja thomas og meg skulle sove oss mamma fra i går til i dag. han har gjort det flere ganger sammen med meg og siste gang uten meg alle gangene hard et gått så bra.
alt gikk så bra fram til jeg skulel legge men da hylskrek han noe hn aldri gjør.
prata og klappte han på kinnet å satt der tor jeg 20min men bare skrek, tok han opp i senga mi å han kom bort til meg å klappet meg på kinnet og la armen sin inn til min. sa mamma mamma. ga kos å jeg fikk ikke lov til å¨røre meg da kom han nærmere og nærmere. men ville ikke sove bare kose. prøvde å lahan i seng men nei. sånn holdt vid et gående til 04.
så køyrte vi hjem er bare 10min. gikk inn på rommet å da sa han: se der. ville virklig oppi senga si. sovna før jeg gikk ut av rommet å sov helt til09.
tydlig gutten ikke vil sove nadre plasser enn hjemme, var nok ikke trygg hos de selv om han forguder den plassen hmmmm.
han holder på emd en jeksel er sikklig hoven i munnen så kan være derfor og han spiser nesetn ikek om dagen.
men er jo så blid såd et er godt. gutten min som er så mammadalt om dagen,
håper virklig på bedre natt i kveld. får nå har jeg ikke sovet mer 4 tinmer ca på 2dager.
sikklig trøtt men går nok bra.
huff nå klager jeg e rikke meningen men fikk så vondt av gullet mitt.
hvordan skal ferien bli tro? hmmmmm ja ja får ta det som det kommer- har godt mot

er ganske trøtt men klarer meg på det en stund men får prøve å legge meg tidlig selv om jeg ikke er flink tild et

ORIGINAL: simensmamma

Huff da det hørtes ikke noe særlig ut. 4 timer søvn er ikke mye. Du må være stup trøtt.  Håper det retter seg[:)]

Uff, det hørtes slitsomt ut. Får håpe det bare var et enganstilfelle da, sånn at dere slipper store problemer i ferien.

Sønnen vår var sånn, sov nesten ingen andre steder enn i sengen sin. Fordelen med han var at han sovnet sammen med noen da... så når vi var på ferie så droppet vi reiseseng for å si det sånn..[:D] Ida er heeeelt annerledes. Hun liker ikke å ligge sammen med noen og sovner best i egen seng (uansett om det er reiseseng eller hva...) - så det er en ny opplevelse for oss, og det er jo så deilig å ha henne med på tur da...

Håper det går bedre neste gang dere sover borte da - var sikkert tennene som plaget ham!!!

Back
Topp