For en morgen

tvilling38

Elsker forumet
For en morgen å våkne opp til.

Regnet høljer ned. Drittsommer!!!!! Det har vel knapt vært sol på 14 dager[:@][:@][:@][:@]. Jeg blir så eitrande sur!!!! Ja, ja får finne meg en bok jeg ikke har lest og brygge meg en kanne med kakao[;)].

Håper det er bedre vær der dere er.

Er ikke noe moro med en slik sommer nei. Her er det overskyet, men heldigvis ikke noe regn!

Hehe, her i Trondheim pøser det ned også...er jo mer vant til at det regner her, enn at det er skikkelig sommervær. Var ganske fint i går..hele formiddagen. Så vi var optimister og fyrte opp grillen..skikkelig digg. Men akkurat i det vi la kjøttet på grillen begynte det å hølje ned, så kjøttet endte opp i stekepanna i stedet [;)] (Skal legges til at når vi var ferdige med å spise, så sluttet det å regne da [:'(])

Håper på bedre vær når jeg skal hjem til sørøstlandet på ferie!

ORIGINAL: Spent78

Hehe, her i Trondheim pøser det ned også...er jo mer vant til at det regner her, enn at det er skikkelig sommervær. Var ganske fint i går..hele formiddagen. Så vi var optimister og fyrte opp grillen..skikkelig digg. Men akkurat i det vi la kjøttet på grillen begynte det å hølje ned, så kjøttet endte opp i stekepanna i stedet [;)] (Skal legges til at når vi var ferdige med å spise, så sluttet det å regne da [:'(])

Håper på bedre vær når jeg skal hjem til sørøstlandet på ferie!

På¨stathelle er det lettskyet/sol i dag.[:D]

Får håpe det holder seg til jeg kommer ned! [:D] *krysse fingra*

Back
Topp