For en merkelig start

Magespiren

Elsker forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Junilykke 2022
Augustbarna2024
Jeg er sjokkert.

9. Januar fikk jeg positiv test.
Uken etter hadde jeg blødning og fikk ultralyd, legen var redd for exu men det hadde jeg heldigvis ikke. Det var dog usikkert på om det var noe liv i magen. Enten var det for tidlig eller så var det over og ut.

Hcg’en var synkende og legen negativ. «Beklager, men svarene tilsier at det var en spontanabort» fikk jeg høre. Det var selvfølgelig trist og leit, men dette skulle gå bra. Bare å vente på at kroppen ordnet opp selv nå så fortsette prøvingen igjen fikk jeg beskjed om.

Men ukene gikk og ingen blødning kom. Tilbake til legen for henvisning til poliklinisk på sykehuset. Inn der, spre beina og alt ubehaget som følger med, se opp på skjermen og forberede seg på dårlige nyheter og veien videre.

Men inni magen min ligger den en sprell levende baby. Men to føtter, to armer og et bankende hjerte. Min lille magespire :Heartred

Så bra! Litt av historie! Så overraskende og ikke minst gledelig det må ha vært å se levende baby inni der etter alt dette. :love7Gratulerer så mye :happy::Heartred

Wow, for en start ja!! Hvor langt på vei ble du målt til? For en lykkelig slutt❤️

Fantastisk! For en berg-og-dalbane av følelser du må ha hatt. Masse lykke til videre i svangerskapet :Heartpink

En skikkelig berg og dalbane ja, uten tvil. Var jo fortsatt i ganske dårlig form så trodde det var en MA. Men det var det heldigvis ikke ☺️ På en måte glad jeg hadde en slapp jævel av en fastlege som ikke ville gi med noe tabletter eller henvise meg noen plass :finger:

Back
Topp