for en mage!

Hehe søt liten mage ❤️ Godt å se det er flere av oss. Syns det er vanskelig å skjule det på jobb, prøver å finne større uniformer. Ikke alltid så lett da.

Så bra vi er flere :) jeg sliter med jobb buksen min nå. Og også skjorten jeg bruker på jobb! Den sklir bare opp å legger seg under puppene:p så jeg går med en stor fleecegenser og håper magen roer seg snart!

Hehe søt liten mage ❤️ Godt å se det er flere av oss. Syns det er vanskelig å skjule det på jobb, prøver å finne større uniformer. Ikke alltid så lett da.

Takk :-) er veldig vanskelig å ikke få denne yil å synes. Og bukser er et problem :-p godt jeg har noen tights :-)

Så bra vi er flere :) jeg sliter med jobb buksen min nå. Og også skjorten jeg bruker på jobb! Den sklir bare opp å legger seg under puppene:p så jeg går med en stor fleecegenser og håper magen roer seg snart!

Jeg jobber i en interiørbutikk og bruker mine private klær. Godt det er vinter og poncho er på mote :-)

Jeg jobber i en interiørbutikk og bruker mine private klær. Godt det er vinter og poncho er på mote :-)
Ja da er du heldig :) jeg håper på kulde fremover slik at ingen på jobb skal stusse over at jeg går rundt med den svære fleecegenseren:p

Jeg og slet med litt stor mage så tidlig! Bare luft men utrolig irriterende for hvordan kan man skjule det på best mulig måte uten at folk stusser over det :cat: heldigvis så er det gått over og jeg har fått tilbake formen på magen

Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor, men her på Østlandet skal det bli mildt også litt kaldt igjen. Får håpe du får en iskald vinter :-p

Jeg er også veldig oppblåst! Har levd i joggebukser og kosebukser de siste dagene/kveldene ;-)

Jeg er også så ekstremt oppblåst! Klarer bare gå i løse bukser for at det ikke skal stramme ;) vanskelig å skjule det på jobb når jeg ser ut som jeg gjør :)

ImageUploadedByBV Forum1453590274.332283.jpg samme her :p ser gjerne ikke så stor ut, men jeg var undervektig og hadde innovermage for bare noen uker siden, så er stor forskjell for meg Hehe.

Føler med dere. Jeg var 6+0 i går og har kjempemage. Får ikke lasta opp noe bilde

Jeg ser ut som jeg er flere måneder på vei, enda jeg har gått ned 6 kg siden jeg blei gravid… Bekymrer meg ikke for vektnedgangen da, for jeg har litt å ta av fra forrige svangerskap, og ammer fortsatt storebror.

tror kanskje vi føler oss større enn vi er.. om dere skjønner?
er selv meget oppblåst men ingen legger merke til det selv om jeg har normalt flat mage, kan skylde på at jeg har spist mye o.l.. men ingen tror jeg er gravid av den grunn :)

Min mage ser ganske lik ut! Er 6+4 i dag. Tror ikke andre legger merke til det i seg selv, men er litt redd noen skal oppdage at jeg plutselig har begynt å gå kun i kjole eller tights! Klarer ikke gå med bukser lenger, det er så sykt ubehagelig :( har prøvd å titte litt på mammaklær, men føler meg helt dust! Som en tolvåring i dameundertøy-avdelingen liksom :p

Back
Topp