• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

For en kjedelig dag

Ophelia

Elsker forumet
Ja, idag har det ikke skjedd en ting her[&:] Eneste "spennende" mini me og jeg har gjort idag, er å kjøre mannen til jobbfest(som startet kl 14...restaurantbransjen har jeg av og til langt opp i halsen altså[:'(]) JM og jeg har bare lekt, ikke vært ute, ikke gjort noenting. Ikke er det noe bra på tv nå i kveld heller,så vidt jeg vet. Jeg finner ikke "sex and the city"samlingen min, kunne jo ha gjort kvelden litt bedre...Jadda, håper på en bedre dag imorgen[:)]

Har dere gjort noe spennende i dag da?? Har lyst å lese om deres dag[:D]

Det er sesongstart av Robinson nå om 1 min, det skal jeg se på[:)] 

Ja,det er enkelte søndager som er driiiiit kjedelige altså.....Men noen ganger er det godt å ikke gjøre noe også,bare slappe av og kose seg hjemme[:)]

Robinson begynner i kveld da kl 20.00[:D]

Vi har egentlig ikke gjort så mye spennende i dag.
Reiste inn til Oslo for å møte mamma og pappa som kom med toget kl halv fire[:)] De skal være her til tirsdag,de skal på fest i bedriften til mamma...Hun har jobbet der i 25 år og får gullklokke[:)] Så det ble bare tid til kaffe og is på Aker Brygge før vi måtte dra hjem å legge barn.
Men det var superkoselig å møte de da,er ikke så ofte ettersom de bor nesten 40 mil una[&o]

Ha en fin kveld og håper du finner dvd'n din[:)]

Ikkje så mye spennende her heller. Var på nøstfest i går, men ga meg tidlig for Aksel ble sint og lei midt på natta. Og da overtok eg litt.

I dag har vi bare slappet av, sov hos mamma å de i natt. Ellers sov eg en 2 timers middagslur, hehe.

Og så har vi spist dolly pizza.

Hehe, jaa...søndager kan være kjedelige, ikke bare for meg tydeligvis[8D][:D]

Har egentlig bare gått med på maling (i gangen) og generell rydding hjemme. Dagen har gått altfor fort [&:]

Hatt full fres i hele dag. Mamma,pappa og tanteungen min på 2 1/2 kom på besøk og var her til Samuel skulle spise kvelds. Full fart med 2 små. Men har hatt en koselig dag[:)] Jeg lagde vaffler og mamma lagde middag til oss alle. Samuel var helt skutt da di dro[:D] Liker søndager,da har jeg litt ekstra tid til Samuel og til å gå i fjøsen og "prate" med dyra.

Her hadde jeg gledet meg i hele uken til i dag, planen var telemarkstreff sammen med Bambling og et par til fra forumet (husker ikke hvem). Dagen kommer, og ingen vil ha besøk av sambo fordi han er forkjøla (folk tolket det som at han var dritsyk og dårlig), en var ei som han kunne besøkt da...bare hun hadde ringt litt tidligere å sagt  i fra og ikke like før treffet, tar en time for oss å kjøre dit så ville blitt veldig sent før vi kom dit. Så her ble jeg sittende å surmule litt på sambo og litt på hun som ringte så sent [>:]

Hehe...Så herlig bilde Bambling[:)]
Søte Leander ordner seg sjøl han [:D]

Bambling; fantastisk bilde!! Utrolig hvor mye de små får gjort på veldig kort tid!! Tror nok jeg kaaanskje hadde funnet et nytt godteskap[8D]

Sov til klokka 10.30 i dag. Eskil har høy feber så han sov veldig urolig i natt. så vi sov lenge i morges. Har sittet med han på fnget så og si hele dagen. Han sov ute i vogna i 3t i dag, så da leste jeg i ei bok jeg driver å leser. Har ellers vaska opp og rydda. SÅÅÅ spennende [8D]

Hehe, knallbra bilde Bambling[:D][:D] De vet tydligvis godt hvor godsakene er og benytter sjansen for å smake så fort ho mor ikke ser.

Nice one Bambling! Skapsikringer er undervurdert! Me har sånne som du kan "slå av", så bruker vi magnet utanpå... trengte ikkje har dei låste lenge før de berre slutta å røre skapa...[:D]

I helga har me besøkt svigermor, så når eg våkna i dag halv ti (mamma og Lava tok ein syvsover!) pakka me frokostnista og gjekk tur langs sjøen på Jæren. Elsker det! Er så flott! [:)]

Etterpå åt me middag før me kjørte heim til Haugesund igjen. [:D] Slappe berr av no, skal snakka litt i telefonen med bestevenninna mi før eg tek kveld [:D]

Her har jeg og min kjære bursdag :D Så jeg har åpnet bursdagspresang fra han :D (fikk: Dolce Gabbana the one parfymen (stor) og gavekort på Leading Light bergen (tattoo) på 2000kr) Å så har vi hatt hans fam på kaffe, kake, vaffler, is og sjokolade :D

Nå sitter jeg på datan og han stor koser seg med den nye pondusboken som var en del av hans bursdagsgave fra meg <3

Back
Topp