For en jule middag d ble...heh,heh

mallu

Betatt av forumet
Jo, og vi som hadde gleda oss hele dagen i går til å spise ribbe m alt mulig tilbehør og dessert hos svigerforeldra. Hadde spart magen hele dagen...men!
Når han mannen min sku gå på forveien å hjelpe dem (en time før), sån at æ kunne slappe av litt aleine, så va d ingenting gjort der. Svigerforeldra hadde blitt så syk at dem klarte ikke stå opp fra senga og selfølgelig funka ikke telefontrådene her i går, så at dem fikk ikke tak i oss på hele dagen...
Æ fikk sjokk når mannen og Emma kommer hjem og sier at d bir ingen middag der hos dem... Og vi som va enorm sulten alle sammen. Og æ som hadde bestemt at i jul skal ikke vi hamstre mat som tullinga. Æ foreslå grøt, men den fikk ikke støtte. Til slutt ble d kokte pølser m hurtig potetmos og salat innen 15 min. [:D][:D][:D] Måtte flire etterpå. noen lager mat hele dagen, men vi gjor d veldig lettvint... men angrer ikke i dag.ble jo go og mett og føler ikke så enorm tung nu da... Heh,heh...

Uff da det var ikke bra[:(], men så fint at dere fant en løsning på det da[:D][:D].
Håper resten av julen blir bra[:D]

Jeg forspiste meg på ribba så akkurat i går kveld kunne jeg tenkt meg en lettere middag... Sånn bare for å prøve å trøste... [:D]

Det var ikke moro da, men syntes det er flott at du tok det så bra. Jeg vet ikke om jeg hadde gjordt det. Hadde nok grått litt ja.
Klem

Snakk om nedtur...
jeg fikk julemiddag uten salt, pga vann i kroppen, og kunne sikkert like godt spist pølser.. Fordelen var at jeg ikke forspiste meg så jeg har en god dag i da.

Var pinnekjøtt her - jeg spiste ikkeno særlig - har aldri vert noe særlig middagsmatmons..

men riskrem var godt - og ble så mett at jeg hadde problemer med å bevege meg etterpå[8D]

Back
Topp