Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag sov vi helt til kl 12! Og nå sitter vi her på terrassen og koser oss i sola. Jeg har satt opp ryggen i vognen så lillegutt ser litt også. Sola varmer godt her, og det er så nydelig å sitte ute med en kopp kaffe.
ser herlig ut! Her har vi vært på kjøretur idag, eldste gutten min ville besøke bestemora no når han har skulefri og påskeferie, så vi har kjørt han til bestemora idag, så då vart det middag og kaffi hos svigermor på oss idag, og eldste gutten min skal vere der til torsdag. Mens dei to minste vart med heim igjen...og mellomste jenta nytta sjansen til å bestille seg pølse med brød til kveldsmat, so no kosa vi oss litt ekstra heime sidan ho ikkje fekk vere igjen hos bestemora
Ja, merket det i dag. hatt barnefri i natt.. regnet med at jeg skulle sove lenge! Men neida, våknet kl. 6 jeg.. følte meg ganske utvilt. Rart når jeg før lett sov til 11-12 tiden