For en herlig søndag

MiloLilo

Glad i forumet
I dag sov vi helt til kl 12! Og nå sitter vi her på terrassen og koser oss i sola. Jeg har satt opp ryggen i vognen så lillegutt ser litt også. Sola varmer godt her, og det er så nydelig å sitte ute med en kopp kaffe. :)
ImageUploadedByBV Forum1364129305.598322.jpg

Så veldig deilig ut. Og det hørtes også veldig deilig ut å sove til klokken 12 ;-) Hvordan vogn har dere?

Vi har en Emmaljunga Edge Duo fra 2011. Veldig fornøyd. Gleder meg til å bruke sportsdelen :)

Den er litt større enn city crossen den tror jeg. Lurer på om det går an å sette opp vår litt sånn også. Tror snuppa hadde likt det.

Ja, tror den er litt større enn City. Det er veldig kjekt å sette opp ryggen, spesielt hvis han er våken på kjøpesenteret :)

Hørtes ut som en deilig søndag.. lenge siden vesla har sovet så lenge her, så misunner deg der!:D

ser herlig ut! Her har vi vært på kjøretur idag, eldste gutten min ville besøke bestemora no når han har skulefri og påskeferie, så vi har kjørt han til bestemora idag, så då vart det middag og kaffi hos svigermor på oss idag, og eldste gutten min skal vere der til torsdag. Mens dei to minste vart med heim igjen...og mellomste jenta nytta sjansen til å bestille seg pølse med brød til kveldsmat, so no kosa vi oss litt ekstra heime sidan ho ikkje fekk vere igjen hos bestemora ;)

Det var veldig deilig å få sovet ut skikkelig. Nesten litt for lenge :P

Det hørtes ut som en koselig dag :)
Det er lov å kose seg ekstra nå i påsken :)

Ja, merket det i dag. hatt barnefri i natt.. regnet med at jeg skulle sove lenge! Men neida, våknet kl. 6 jeg.. følte meg ganske utvilt. Rart når jeg før lett sov til 11-12 tiden :P

Ja, det er rart det der :P Kunne fint sove lenge før jeg også, men nå er jeg oppe rundt 9 uansett :P

Ja, huff. Det er vel det som skjer :P Plutselig er det veldig godt å legge seg tidlig og stå opp tidlig, og bare nyte en lengre dag :)

Back
Topp