For en herlig søndag:D

Anita89

Elsker forumet
Jeg er så trett og sliten i dag. Våknet halv 1 og skulle egentlig bli med samboer i 1 årsdag til tantungen min. Men jeg måtte melde pass fra det. Så nå måtte jeg ha noe å gjøre, så jeg har laget muffinser:D Og skulle virkelig ha vasket vugga til lillegutt, men må spare de kreftene litt til :P

Ååå det hørtes deilig ut. Nyt dagen og muffinsene

Høyres flott ut! Det eg har gjort mest er i grunn å sova! :å har masse eg vil gjera, men orkar berre ikkje - kanskje i morgon?

Hørtes herlig ut å legge seg igjen ja..Men har noen håndklær som må henges opp og hunden må luftes først :(

Åhh. Hadde og til vurdering å bake muffins. Men her fikk vi besøk. :)

Har også hatt den sløveste dagen på lenge. Sto opp 13.30 (!!!) Så pjuska litt på kjøkkenet å fikk rydda litt. Ellers har jeg ikke gjort noe. Men mannen rydder å styrer. :)

Deiligt med slike dager. Heldige deg som fikk ligge så lenge:D Kunne nok ha ligget i hele dag jeg :P

Men kjekt med besøk og da, men glad ikke det kom noen her vertfall. Kjipt å være så trett som jeg har vært i hele dag, og på toppen av det hele, skulle fått besøk :)

Har har vi fått ryddet bort jula helt.. Ett prosjekt som har vart i noen dager;) Samboern har gjort det meste mens jeg har slappet god av på soffaen mellom slagene;)

ÅH så deilig!
NYT DEt, NYT DET, NYT DET!

Her våkner storesøster i 6 tida uavhengig om det er helg eller kverdag :)
så innen klokka er ett hadde vi
spist forkost
spist lunsj
vert ute å leika litt
sett på barnetv
laga togbane
tegna masse
lest x antall bøker
og rydda ut jula:)

Back
Topp