For en herlig natt:-)

cheese

Forelsket i forumet
Ah, for en herlig natt vi har hatt[:D] Snuppa fikk siste kveldsmåltid klokka halv 12, og litt over 12 ble hun lagt tilbake i senga si, og der lå hun fornøyd og rolig fram til halv 6 imorges[:D][:D][:D][:D] Vi har alle sammen fått litt skjønnhetssøvn inatt, og det var fantastisk[:D] Og gjett hvem som da var sulten fra halv 6 imorges?[;)][;)]Og da var det jammen bra mammaen hadde masse melk å gi ja, thihi[:D][:D] 

Nå er snuppa rolig ellers om natta også, men det har vært litt mer amming om natta før, men ikke inatt, og det var digg å få ligge i ro i si ega seng[:D]

Nå skal vi ut og trille litt, for første gang[:D][:D]

Skjønner hva du mener ja..[:D] 
Er så hærlig med slike netter, føler at man selv får tatt seg igjen litt..[:)]

Oi- det hørtes herlig ut! Når snuppa mi får mat i 12 tiden, så våkner hun rundt 04 og er klar for påfyll [:)]. Men jeg er veldig fornøyd med 4 timer i strekk med søvn jeg, det har vært netter der hun våknet etter 2 timer for å få mat også, så jeg klager ikke!

Kos deg på trilletur- det er kjempestas med den første turen, det kommer sikkert til å lyse lang vei hvor stolt du er!

Oi det må jeg si...
Noen som er heldig!!

Her er det opp etpar ganger om natten ja..

ORIGINAL: mille.

Oi det må jeg si...
Noen som er heldig!!

Her er det opp etpar ganger om natten ja..

hehe, vi får se hvor lenge flaksen varer[:D][:D]den snur vel like fort som den kom, hahahahaha

må vel bare nyte de få gangene vi får sovet skikkelig godt[:D][:D]

ORIGINAL: Heather

Oi- det hørtes herlig ut! Når snuppa mi får mat i 12 tiden, så våkner hun rundt 04 og er klar for påfyll [:)]. Men jeg er veldig fornøyd med 4 timer i strekk med søvn jeg, det har vært netter der hun våknet etter 2 timer for å få mat også, så jeg klager ikke!

Kos deg på trilletur- det er kjempestas med den første turen, det kommer sikkert til å lyse lang vei hvor stolt du er!

Som jeg skulle skrevet det selv. [;)]

Back
Topp