Dette er mitt andre svangerskap og jeg trodde helt ærlig at jeg kom til å slappe mer av i dette svangerskapet enn det jeg gjorde i forrige, også i første trimester. Men den gang ei.. Har vært så redd for MA og SA, selv om jeg ikke har hatt tegn til Sa.
Derfor var det helt fantastisk å se lille skatten vår på ultralyd i dag <3 Alt ser bra ut, og det er imponerende å høre alt jordmoren kunne se allerede. Etter min beregning er jeg 11+6 i dag, men ble flyttet litt frem, faktisk til 12+3, så ny termin blir 4. Okt
Vi spurte om hun hadde en formening om hvilket kjønn det var, og mente ganske sikkert at det var en jente <3 For oss er det selvsagt akkurat det samme hvilket kjønn det blir, men vi vil gjerne vite det, og det skal bli spennende å se på ord. Ul i mai, om det stemmer 
Nå er dette mer virkelig, og jeg kan senke skuldrene mine og bare glede meg
Er fortsatt kvalm, men føler jeg får mer og mer energi igjen.
Ha en flott dag alle sammen
Derfor var det helt fantastisk å se lille skatten vår på ultralyd i dag <3 Alt ser bra ut, og det er imponerende å høre alt jordmoren kunne se allerede. Etter min beregning er jeg 11+6 i dag, men ble flyttet litt frem, faktisk til 12+3, så ny termin blir 4. Okt
Nå er dette mer virkelig, og jeg kan senke skuldrene mine og bare glede meg
Er fortsatt kvalm, men føler jeg får mer og mer energi igjen.
Ha en flott dag alle sammen