For en forskjell!

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Fra å ha vært omtrent alenemor med samboer som kun er der, uten å gjøre en dritt.
Til å bli sammen med han jeg er sammen med nå! Han er SUPER flink med barn, vi ser veldig likt på oppdragelse og han gjør like mye med mine barn som jeg gjør selv, han bare plutselig setter i gang med husarbeid uten å engang bli spurt om det, han lager middag, og han er kjempe flink til å sette pris på de rundt seg og ting man gjør for han. Har vi noen barn her sover han aldri lenge fordi han vil ha mest mulig tid med dem, og han sitter gjerne her en kveld om jeg vil besøke venninner (og omvendt selvfølgelig) men dette er da snakk om mest MINE barn .. Og han er mer "far" for dem enn det faren noen gang har vært mens vi bodde sammen, det er helt utrolig! (Skal sies at han er mye flinkere med barna sine nå da, men ja!)

Jeg kunne ikke hatt det bedre, ikke i verden! Og William har også blitt veldig glad i han.. Leah også, man merker jo det, men hun er litt skeptisk og vil helst at mamma og pappa skal bo sammen igjen. Men er ikke sånn at hun virker lei seg eller noe slikt, og nå har hun begynt å si at det er fint å være litt hos mamma og litt hos pappa [:)]

Du fortjener å ha det sånn! Det er så godt å høre at du har det så bra! [:)]

Så flott for deg - råsa - du fortjener det så veldig[:)] Kos deg! Så flott at utseende matcher innsiden -for han ser i alle fall veldig kjekk ut[:D]

Så bra, det fortjener du virkelig[:)]

Jeg smiler daglig av dere to på facebook.. for det er jo ikke måte på hvor smaskete og "hjertete" dere er.. Men jeg unner deg det!! du fortjener det så innmari masse!! han virker kjempeherlig. [:)][:)][:)] og jeg er superglad på dine vegne[:)]

Jeg ble rørt jeg av å lese innlegget ditt!! For jeg VET veldig godt hvordan det er å være alenemor i et forhold for å si det sånn.. Masse lykke til[:D] Stor klem

Det er ingenting som er bedre enn at du har funnet lykken med en som respekterer og elsker deg (jeg har også merket meg fb-romansen.... jeg må innrømme at jeg tenker litt på eksen jeg, som må lese daglige oppdateringer om lykke og kjærlighet og forelskelse og alt... det må være litt vondt)

Så flott da. Det er jo sånn det skal være....[:D]

ORIGINAL: lenemor

Det er ingenting som er bedre enn at du har funnet lykken med en som respekterer og elsker deg (jeg har også merket meg fb-romansen.... jeg må innrømme at jeg tenker litt på eksen jeg, som må lese daglige oppdateringer om lykke og kjærlighet og forelskelse og alt... det må være litt vondt)

Jeg har ikke eksen min som venn på facebook, så det ser ikke han noe til [:)] Og det er ikke fordi vi er uvenner altså, for det er vi ikke [:)] Og jeg har stengt profil for de som ikke er mine venner, så han ser ikke dette han [:)]

TUSEN TAKK alle søte damer [:D]
Visste ikke at man kunne ha det SÅ fint i ett forhold, og det er så DEILIG å ha en kjæreste som ELSKER å gjøre ting med barna mine og sine [:)][:)]

ORIGINAL: Råsa Muffin!
Jeg har ikke eksen min som venn på facebook, så det ser ikke han noe til [:)] Og det er ikke fordi vi er uvenner altså, for det er vi ikke [:)] Og jeg har stengt profil for de som ikke er mine venner, så han ser ikke dette han [:)]

Visste ikke at man kunne ha det SÅ fint i ett forhold, og det er så DEILIG å ha en kjæreste som ELSKER å gjøre ting med barna mine og sine [:)][:)]

Det synes jeg er fint - ikke at jeg ikke unner deg all verdens lykke, det vet du at jeg gjør, men jeg tenkte at det var litt å gni nesa hans i at du aldri har vært så lykkelig før. Håper lykken varer livet ut jeg, snuppa, det har du fortjent!!

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Det synes jeg er fint - ikke at jeg ikke unner deg all verdens lykke, det vet du at jeg gjør, men jeg tenkte at det var litt å gni nesa hans i at du aldri har vært så lykkelig før. Håper lykken varer livet ut jeg, snuppa, det har du fortjent!!

Det har jeg ikke tvilt på lenemor [:D] Tusen takk!!

Elimor : Hihi, takk for det! Er selvfølgelig helt enig [:D] Flott mann med enda flottere personlighet [:D]

Trillemor82 : Ikke sant, hehe! Nesten litt ille inni mellom, men det er liksom så "naturlig?" [8D][8|][:-] Han ER kjempe herlig [:D][8D] TAKK snuppaa!! [:)][:)]

Oslojente1980 : Tusen takk! [:)] Ja, det vet du veldig mye om .. Og jeg håper at du finner en mann en dag som er akkurat slik du vil ha han .. Lykke til selv =)))

Det gleder meg å lese at du har det kjempebra med den nye mannen din! Kan godt forstå at Leah syns dette er noe rart. De har sine indre bilder og forestiller seg hvordan ting er! Og ikke alltid stemmer det med virkeligheten! Det virker nå at hun tar det greit og at du er obs på dette! Kjempebra![:D]

ORIGINAL: Actrine

Det gleder meg å lese at du har det kjempebra med den nye mannen din! Kan godt forstå at Leah syns dette er noe rart. De har sine indre bilder og forestiller seg hvordan ting er! Og ikke alltid stemmer det med virkeligheten! Det virker nå at hun tar det greit og at du er obs på dette! Kjempebra![:D]

Koselig å høre [:D]
Jada, er veldig obs på Leah .. Hun er veldig pappadalt, og det at han har vært så lei seg han hun forstått er fordi vi har flyttet fra hverandre osv, men hun er veldig flink til å spørre om ting, og da prater vi om det når det er noe, så det har gått kjempe fint, hun er veldig smart og forstår utrolig mye altså [:)]

Det er jeg så glad for å høre, snuppa! Du fortjener å ha det godt, og det er jo helt topp at han er så snill med ungene også! Glad på dine vegne!

Back
Topp