For en flott 1.legetime :)

*Millie87*

Blir kjent med forumet
Endelig vært på min første legetime! :) Og den gikk over all forventning!

Jeg fikk bekreftet graviditeten, noe som var veldig viktig for meg. Jeg forventet at jeg kanskje fikk tilbakemelding om at jeg var der for tidlig, eller at legen sendte meg hjem igjen med minimum informasjon, men legen var så grei! i tillegg til å bekrefte graviditeten tok hun seg god tid til å prate og svare på alle spørsmålene mine, tok en kjapp underlivsundersøkelse for å se hvor langt jeg er på vei, og sendte en henvisning til tidlig ultralyd uten at jeg trengte å spørre om det (er litt usikker på hvor mange uker jeg er på vei). Hun satte og opp en ny legetime når jeg er cirka 12 uker på vei. Jeg gikk derfra med en smil om munnen!

Så det var dagens gladmelding fra meg ;) Håper dere alle har hatt en like god start på dagen, og at dere får like gode møter med helsevesenet :)

Ha en god dag alle dere :)

Så herlig!!!!!

men hvordan kunne legen sjekke hvor langt du var på vei ved en underlivsundersøkelse?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

hehe.. ikke spør meg ;) Hun kjente nå inni der og sa at hun kjente at livmoren hadde begynt å utvide seg, og mente at det stemte kunne stemme overens med å være 7-8 uker på vei. Aldri hørt om det før jeg heller, så legger ikke så alt for stor vekt på akkurat den informasjonen - tenker vi finner mer ut på den tidlige ultralyden ;)

Så fint! Da kan julen komme og før du vet om det er du tilbake til neste time :-)

Back
Topp