for en fantastisk oppfinnelse...

Dollface

Forumet er livet
VIP
sånne kjøp og salg-sider på facebook er altså.... :P

i går og i dag har jeg shoppa mammatøy, skal kjøpe mer i morgen.. så har jeg tinga på en nydelig myggnetting til vogna.. samt funnet en seng jeg forhåpentligvis får kjøpt....

veldig kjekt å shoppe uten å reise seg fra sofaen altså.. og samtidig bare betale en slikk og en ingenting for det.. :D

Så bra!! 

I de jeg er med i selges bare skrap og skrammel. Overpriset sådan  Eller jeg kunne jo få en hoppehuske til 75 kr... 

Ja, hva med denne fantastiske duken til 800 kroner?
Det er ett lite hull i den, men det kan nok lett fikses

Labambie skrev:
Så bra!! 

I de jeg er med i selges bare skrap og skrammel. Overpriset sådan  Eller jeg kunne jo få en hoppehuske til 75 kr... 

haha.. jeg gidder ikke kjøpe noe som er dyrt.. jeg er skikkelig gjerrig når ting er brukt :P

Eller hva med denne flotte genseren(?) til den nette sum av 500 kroner

Trone skrev:
Du har ikke lagt inn bud på vognen fra 1999 som hun skal ha 3000 kroner for da? Ha ha ha ha ha ha!!!!!!!!!!!

nei vettuh hva

ja men mye overprisa skrot i de gruppene å. men har gjort et skikkelig kupp i dag så finner da noe en gang i blant å.

Fikk du myggnettingen med prinsesse kronene på?

Sorland skrev:
Fikk du myggnettingen med prinsesse kronene på?

jepps.. hun skulle forbi i løpet av noen uker så da regner jeg med hun husker å ta den med :P

Ble sykt lurt av en av reklame der for 2-3år siden jeg !
"Ekte" uggs på 40 %!!^

Var mildt sagt forbanna, da jeg betalte 1700 kr pluss 200 kr i porto!
Og jeg hentet de på posten og det står "made in china", og lyser fake UGGS påflere
mils avstand!!!!!

Håper dere ikke blir lurt da :)

Back
Topp