For en fantastisk mann :)

min engel

Forelsket i forumet
Sitter her å koser meg med babyverden og tv mens min mann har hold på siden kl 11 med husarbeid..Støvsuger,tørker støv,vasker badet, vinduer, vinduskarmer og støvsuger grundig under og bak sengen og møbler...

Eg får ikke lov å støvsuge, vaske klær eller noe
Han er så redd vi skal miste igjen så han vil at eg skal slappe av og hvile hele tiden, han våker over meg som en hauk..hehe
Det er veldig koselig,men kan bli litt irriterende og slitsomt i lengden..Ikke at han vasker huset, men er så overbekyttende mot meg..

Som for eksempel i går når vi gikk en koselig fjelltur så skulle han holde meg i hånden hele tiden fordi han var redd eg skulle snuble eller falle og bære meg ned fra stein som han mente var hor høye til at eg kunne hoppe ned fra ( får ikke lov å hoppe  av han skjønner dere ) hehehe..Det er jo søtt, men slitsomt i lengden..

Men skal ikke klage, han har vært helt fantastisk og snill..Dette er hans første unge så han er i hundre.( eg har en fra før på 7 år ) :)

gleder meg til resten av svangerskapetHa en flott helg jenter

FrustrertFrøken skrev:
Så søtt <3
Her er det også sambo som gjør mest husarbeid og passer guttungen Er deilig!

Vi har det godt :)

Kan deres menn komme her og kjefte da på min mann???=p  Min mann gjør ikke en ting i huset! Her vasker jeg klær, rydder kjøkken, oppvask, tørker støv, vasker og stvsuger og vasker gulv.

Så PLEASE send over deres menn og be dem gi han en god torden tale=D

Thesso_88 skrev:
Kan deres menn komme her og kjefte da på min mann???=p  Min mann gjør ikke en ting i huset! Her vasker jeg klær, rydder kjøkken, oppvask, tørker støv, vasker og stvsuger og vasker gulv.

Så PLEASE send over deres menn og be dem gi han en god torden tale=D

Humm, kjente eg ble irritert på mannen din no.
Som min mann sa til meg når vi prøvde å bli gravid " din kropp er mitt tempel som eg skal tilbe når du blir gravid" ..Alle menn skulle hatt den holdningen siden vi går gjennom kvalme, halsbrann, belkkenløsning ..You name it

Så det er på sin plass at vi blir tilbedt ..

Ja pluss vi mistet i 09, så jeg sa før vi ble gravid at han måtte stille opp og da lovte han det men istede drar han på fotball trening, koser seg med øl med kompiser osv. Mens jeg må sitte hjemme uten sertifikat og ingen mulighet til å komme meg noen sted. Jeg må be på mine knær om massasje liksom! Så dere er HELDIGE! Ser bare på min svigerinnes mann (hun er gravid), han er bare sååå gentlemann! *misunnelig*

Snille mennene deres! 

Meeeen jeg tror ikke jeg hadde taklet å sett på at noen andre vasker mitt hus, haha.. Nå har ikke jeg noe historie som tilsier at jeg må ta det spesielt med ro i svangerskapet, så her går hverdagen som normalt. En samboer som jobber fra tidlig morgen til sen ettermiddag/ kveld hver dag, så jeg holder "fortet i gang" med alt av gjøremål med ungene og her hjemme, og sånn blir det nok når nr tre kommer også. Men det er sånn jeg liker det 

Snille mennene deres! 

Meeeen jeg tror ikke jeg hadde taklet å sett på at noen andre vasker mitt hus, haha.. Nå har ikke jeg noe historie som tilsier at jeg må ta det spesielt med ro i svangerskapet, så her går hverdagen som normalt. En samboer som jobber fra tidlig morgen til sen ettermiddag/ kveld hver dag, så jeg holder "fortet i gang" med alt av gjøremål med ungene og her hjemme, og sånn blir det nok når nr tre kommer også. Men det er sånn jeg liker det 

Han hjelper ikke så mye med vasking av hus, men han støvsuger, lager mat, rydder opp og tar seg av gutten vår :) Så føler meg veldig heldig <3

Nå er jo strengt tatt husarbeid, matlaging og mamma hele jobben min. Jeg er hjemmeværende, sambo forsørger oss. Så hadde jeg hatt problemer med å gjøre alt i huset selv, så kunne jeg ikke vært "husmor" 

Hadde jeg vært 100 % ute i jobb selv, så hadde jeg garantert forlangt en helt annen fordeling på huslige gjøremål, hehe..

Så herlig mann du har :-)

Her gjør mannen min også masse, mer enn meg....hadde uansett ikke orket å bo sammen med en som hadde sett på husarbeid og lignende som min jobb (med mindre det virkelig var jobben min mens mannen min forsørga oss, da ;-))

Syrine skrev:

Her gjør mannen min også masse, mer enn meg....hadde uansett ikke orket å bo sammen med en som hadde sett på husarbeid og lignende som min jobb (med mindre det virkelig var jobben min mens mannen min forsørga oss, da ;-))

*knis* Godt du rodde deg inn igjen i siste setninga der, haha!  

Nei jeg liker jo å styre hjemme, jeg MÅ ha det strøkent rundt meg, og jeg MÅ ha kontroll og oversikt, og da er det absolutt best å gjøre ting selv.
Men trenger jeg hjelp til noe håndverker ting, så er han der med en gang, en skikkelig handyman har jeg, som virkelig står på på de områdene. 

Så når han kommer hjem fra jobb på ettermiddag/ kveld så legger han seg aldri på sofaen å ligger der resten av kvelden. Nei da hiver han i seg middagen, og går ut og driver med gjøremål der resten av kvelden.
Hadde jeg hatt en gubbe som hadde lagt seg på sofaen etter endt arbeidsdag, da hadde det blitt helvete i heimen 

Heldiggris, her gjør ikke samboeren min en døyt !! Vi kan godt bytte en ukes tid, så tenker jeg du priser deg lykkelig over en overbeskyttende mann.

Så heldig du er! Jeg kan heller ikke klage, da min kjære er superflink her hjemme! Han står opp med oppdageren når jeg har fri fra jobb, han rydder og lager mat.. Det er ikke mulig å ha det bedre tror jeg! Nyt at han er litt overbeskyttende! Jeg forstår ham godt. Hadde det vært meg som skulle bli far hadde jeg antakeligvis ikke visst hva godt jeg kunne gjøre for den kommende moren:-)

Charl0tte skrev:
Heldiggris, her gjør ikke samboeren min en døyt !! Vi kan godt bytte en ukes tid, så tenker jeg du priser deg lykkelig over en overbeskyttende mann.

Hehehe, nei takk. Du skal få lov å ha han helt for deg selv :)

Baby4us skrev:
Så heldig du er! Jeg kan heller ikke klage, da min kjære er superflink her hjemme! Han står opp med oppdageren når jeg har fri fra jobb, han rydder og lager mat.. Det er ikke mulig å ha det bedre tror jeg! Nyt at han er litt overbeskyttende! Jeg forstår ham godt. Hadde det vært meg som skulle bli far hadde jeg antakeligvis ikke visst hva godt jeg kunne gjøre for den kommende moren:-)

Skjønner godt hvorfor han er sån..Vi har prøvd veldig lenge med å bli gravid , gått på en haug med kurer, akupunktur og mange forsøk med prøverør. Vi mistet i desember og ting har vært tungt..

Så han vil vel bare sørge for at eg og lille Messi ( det er kallenavnet hans på babyen ) har det bra

Thesso_88 skrev:
Ja pluss vi mistet i 09, så jeg sa før vi ble gravid at han måtte stille opp og da lovte han det men istede drar han på fotball trening, koser seg med øl med kompiser osv. Mens jeg må sitte hjemme uten sertifikat og ingen mulighet til å komme meg noen sted. Jeg må be på mine knær om massasje liksom! Så dere er HELDIGE! Ser bare på min svigerinnes mann (hun er gravid), han er bare sååå gentlemann! *misunnelig*

Da burde han hvertfall hjulpet til.
Sender deg en klem eg

MiniBolle2012 skrev:
Han hjelper ikke så mye med vasking av hus, men han støvsuger, lager mat, rydder opp og tar seg av gutten vår :) Så føler meg veldig heldig <3

Så lenge de viser at de bryr seg og tenker på oss så er det ikke så mye som skal til. Hvertfall ikke for min del, selv om han tok helt av i dag med vaskingen.hehe

Minni skrev:

Syrine skrev:

*knis* Godt du rodde deg inn igjen i siste setninga der, haha!  

Nei jeg liker jo å styre hjemme, jeg MÅ ha det strøkent rundt meg, og jeg MÅ ha kontroll og oversikt, og da er det absolutt best å gjøre ting selv.
Men trenger jeg hjelp til noe håndverker ting, så er han der med en gang, en skikkelig handyman har jeg, som virkelig står på på de områdene. 

Så når han kommer hjem fra jobb på ettermiddag/ kveld så legger han seg aldri på sofaen å ligger der resten av kvelden. Nei da hiver han i seg middagen, og går ut og driver med gjøremål der resten av kvelden.
Hadde jeg hatt en gubbe som hadde lagt seg på sofaen etter endt arbeidsdag, da hadde det blitt helvete i heimen 

Det hadde klikket for meg også..
Har noen venninner som har menn som bare slenger seg på sofan og surfer på nettet eller ser på tv med en gang de kommer hjem..Mens de står på kjøkkenet å lager middag og ungen gråter, drar i beinet ol..

Ja da hadde det klikket for meg!

Back
Topp