I natt sa det SMELL to ganger i korsryggen i senga og jeg var livredd for at nå var det gjort. Men når jeg stod opp fra senga var jeg MYE bedre i korsryggen!! Kjære vene så lykkelig jeg ble! Vekte gullet mitt litt tidlig og fortalte at vi i dag skulle kjøre tog for første gang!! Vi pakket juice, bøker, eple og kjeks i sekken hans og kjørte ca 30 min med tog til mommo og moffa! Gjett om det var stas!! Jeg er så lykkelig for at gutten vår på 2 år og 10 mnd er så flink og selvstendig. Ingen sak å ta ham med på slikt alene Moffa ventet på perrongen og kjørte oss videre, kjempe kult!! Mommo hadde fikset badevann ute, satt frem drøssevis med leker og selvfølgelig en liten stol Moffa handlet rundstykker med eggerøre og boller med rosiner, stor stas!! Når vi kom hjem stod traktoren og ventet, så det ble mange turer med den sammen med pappa. Løfte vekk store kasser med ved Litt av en begivenhetsrik dag! Nå turner han rundt i sengen, litt vrient å få sove. Jeg prøver å overse ham så godt jeg kan mens han ler og tøyser her jeg sitter!! Verdens beste lillegutt
*notert med fjærpenn*
*notert med fjærpenn*