For en følelse!

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Åh! Fantastisk tid i vente. Kjenner jeg bare klør etter å fortelle om babyen til ALLE! Bare 4 dager igjen til den magiske grensen og 6 dager til UL! Har lyst å hoppe i taket :)

Det snurrer så utrolig mye i hode mitt for tiden, hvilken vogn, hvilket navn vi skal velge etterhvert, hvordan barnerommet skal se ut, gutt/jente? Maangen spennende spørsmål.

Det er noe spesiellt å gå å bære et barn i magen. Husker sist gang fikk jeg litt alien følelse av og til når det bare tok helt av med bevegelser der inni, men det er helt utrolig hvor godt en blir kjent med det lille menneske og hvilke bånd det lager.

Jeg bare ELSKER å være gravid <3

Elsker også dette forumet så jeg kan SKRIKE ut alt jeg ønsker å fortelle andre om :)

Så godt å høre at du elsker å være gravid :)
Jeg liker det ikke, håper dette endrer seg. Skal på ul i dag.
Og jeg kjenner den følelsen at det bor en alien i magen ;)

Men gleden å planlegge er fantastisk. :) hva slags vogn tenker du på? Hvilke navn?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var litt rar sist også, var liksom ikke ferdig me å være gravid når jeg fikk 3 uker før, var neste litt skuffa. haha!
Vogn synes jeg er vanskelig, er en stor tilhenger av Baby jogger sine vogner å synes bare de er fantastisk geniale! Har en City Elite nå til tutta som hun har i bhg, så er litt bob bob å ta fra henne den vogna. Hun kommer nok til å sove ei god stund til. Så ser litt på city versa, men synes håndtaket er litt kort til å ha ståbrett på. Så har sett på den nye Brio go next som har alt jeg klaget på på brio go. Off nei får vente ei stund til. Er så interesert i vogner å vil egentlig ha det beste med alle. Så sliter litt :p hehe

Vi har en Selma fra før så vil ha et navn på S. Har Sebastian eller Sander på guttenavn, + favoritten min som er navnet oldefar til sambo hadde men det er litt spesielt så holder det hemmelig :)
Jentenavn er vanskelig! Fins mange men er så usikker på hva som føles rett. Har blitt enig me sambo at vi venter til etter 9/12 OUL til vi forhåpentligvis vet kjønnet med å diskutere :) Er veldig enig da så det er bra :)

Dere da? Har dere vogn fra sist eller skal dere ha ny? Bestemt navn? :)

Jeg likte å være gravid sist når jeg bare var over kvalmen så håper og gleder meg til det er over. Da kan jeg nyte graviditet denne gangen også. Hittil ligger jeg bare å sover og spyr så ikke mye moro !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja nå er det ikke lenge til vi alle er over 12 uker:) har to jenter her hjemme som verker etter å få fortelle det på morgensamling på skolen:p

Back
Topp