for en drøm!!

hvitbeis

Glad i forumet
jeg drømte at jeg først var i leil. min (den jeg bodde i før) lamme en gutt (som jeg drev på å prøvde meg på før jegfant ut at jeg var gravid) å vi gjorde oss klare til å dra, men jeg fant ingen bukser ([&:]), så plutselig var vi hos en annen kompis (som jeg brukte å være endel hos før) å jeg fortsatte å lete etter buksa mi...
så sa han vi var hos "få kjenne på magen? vær så snill?? fort få kjenne!" å da hadde jeg plutseli den pene harde gravidmagen!! (ligna på tixxxy sin[:)][;)]) å så sa han "åååå jeg gleder meg sånn til å bli pappa!!"

så plutselig var vi i et bryllup å der var en xvenninne av meg!
å hun drev på å skrøt av at hun å pappan til barnet hadde det så godt! (di er ikke ilag eller noe, men di har hatt noe på gang før når jeg å han holdt på[:'(]) så begynnte vi å krangle! jeg sa plutselig at jeg hadde vært lamme han nyligere enn ho å at han ikke likte ho elns..

så plutselig kom han med ei rose å sa "jeg velger deg!" å da sto jeg bare å gliste til ho xvenninna mi!

dette var rart! alle jeg drømte om har jeg minimal eller ingen kontakt med i dag...

ja jeg ble litt forvirra! men merka også at jeg savner noen av dem! husker jo hvordan vi hadde det! da mener jeg kompisene mine...

vi hadde det så gøy! [:(]

men som sagt jeg kutta kontakten med dem...

så det får bare være slik...

Back
Topp