FOR en drøm!

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Herregud, for en drøm jeg hadde i natt......!

Jeg drømte at den aller første rien kom. Den var utrolig intens, og jeg tenkte; Jøss, det var SÅNN det kjentes ut, jah! (jeg tror faktisk hjernen min "husker" disse smertene, jeg er ganske overbevist om at det var sånn det faktisk var) Min mor og samboer var sammen med meg da den kom. Jeg hyyyylte til og ble helt flau.

Plutselig satt jeg på et rom med babyen sammen med meg. Han var i litt dårlig form, blå på lepper og fingre og litt slapp. Så kom mamma inn. Hun spurte meg om det gikk bra med meg. Jeg spurte om jeg hadde født. Ja, svarte hun, husker du ikke? Jeg fant da ut at jeg hadde fortrengt/glemt hele fødselen fordi den var så traumatisk. Den hadde vart 18 timer fra første rie. Den hadde vært så intens at jeg ikke hadde vært kontaktbar i det hele tatt, bare hylt og skreket kontinuerlig i 18 timer. Lillemann hadde vært veldig dårlig da han kom ut. Han pustet ikke, og måtte ha hjertekompresjoner. :(

På tross av dette var etterhvert lillebror i storform. Han ble rosa og fin, smilte til meg og ammet av hjertens lyst av smekkfulle pupper ;) Han så svært annerledes ut enn storebror, og var en stor, lubben og flott baby. :)

Jeg var helt uuuutslitt da jeg våknet.....hehe.....

Haha, huff.. feil å le her kanskje?
Men det høres ut som du og kroppen din virkelig forbereder seg nå ;)
Glad jeg for det meste ikke husker hva jeg drømmer jeg :P

hehe huff da, skjønner du var sliten da du våknet ja... jeg har ikke drømt noe særlig fødsel enda bortsett fra tidlig i svangerskapet. men jeg husker ikke hvordan riene kjentes, ikke helt hvertfall...

Uff før en drøm......

Eg drømte ei natt at eg fødte i uke 34-4 (er 34-2 nå men vet jo at jeg ikke er sanndrømt da siden jeg var hjemme lamme mamma og pappa i drømmen) problemet er liksom at pappa døde før 8 måneder siden :/
Så var en ganske så absurd drøm.....

Hihi, festlig, men er nok kroppen og psyken som gjør seg klar til fødsel igjen :) Jeg har også drømt mye om babyen, amming osv, men ikke gått gjennom fødselen ennå :P

LItt av en drøm :) Bra at det endte godt :)
Jeg drømte i natt at jeg var begynt og blø. Og tenkte at nå er det igang :D

Back
Topp