For en drøm!!

maltesers

Forumet er livet
Inatt hadde jeg en heeelt merkelig drøm, eller, kan vel nesten kalle det mareritt!!
Mamma spretta opp magen min, for hu ville så gjerne se på baby`n! Og når hu tok ut baby`n så lå h*n i livmora, den var gjennomsiktig, så jeg kunne se h*n jeg også! Men så stakk hu hull på den!!! så alt fostervannet blei helt ut, også stappa hu baby`n inn igjen[:o][:o][:o] og jeg fikk ikke noe forklaring på om det kom til å gå bra med barnet eller ikke!!
Det var heeeelt forferdelig!!![:(][:(]
Så jeg håper virkelig alt står bra til med den lille nå!![:)]

Beklager , men jeg må flire litt.. man drømmer så mye rart når man er gravid.. og man skal ære glad det ikke er virkelig mange ganger, men sender deg en trøste klem

Hehe, jaa! det er virkelig sant!
Sambo hadde også en skikkelig rar drøm inatt! han hadde sitti i kirka( noe han ikke gjør anna enn ved dåp,bryllup osv)
også hadde det kommet og satt seg en gutt ved siden av meg, og sagt: ja, er vi sammen nå da eller? ogsåhadde jeg svart ja, og da hadde han gått også hadde han våkna etter det:P

ORIGINAL: maltesers

Hehe, jaa! det er virkelig sant!
Sambo hadde også en skikkelig rar drøm inatt! han hadde sitti i kirka( noe han ikke gjør anna enn ved dåp,bryllup osv)
også hadde det kommet og satt seg en gutt ved siden av meg, og sagt: ja, er vi sammen nå da eller? ogsåhadde jeg svart ja, og da hadde han gått også hadde han våkna etter det:P

hehe..

Hehehe....Ikke bare mor som har rare drømmer nei...

Men vet jo hvordan det er...Man blir liksom ikke helt kvitt tanken innimellom...Den blir sittende...

jeg drømte at jeg mast mobilen min (helt ny LG) i sjøen også skulle jeg fiske den opp då, og da var den forvandret til en dritt gammel samsung.

fortalte sambo om drømmen og han bare rynket på nesen og lo seg skakk i hjel og sa at jeg ALDRI skulle få ha med meg mobilen på båten lengre.. hahhahaha

Haha, godt man ikke er sanndrømt!

hehe... godt å høre andre også har syke drømmer...

jeg snakker (visstnok) mer i søvne enn normalt også... Sambo hadde fått beskjed her ei natt om at "hvis du ikke passer seg så kaster jeg dere ut begge to!!!"[8D] Mulig det var han og hunden, ikke vet jeg...[;)]

Hahaha! Ups![8D]

Back
Topp