For en dag

Håperpåentil

Forumet er livet
VIP
Starter med at noen har brutt seg inn i bilen vår i natt og stjålet bergans skolesekken min med noen bøker (som er sykt dyre) og min pc som lå i sekken[:'(][:@]
Var og politianmeldte det og gikk til forsikringsselskapet for å fylle ut skjema og måtte forte meg hjem og rydde for jeg har invitert middagsgjester som skulle komme nå kl. 15.30. Fikk telefon for 5 min siden de kunne ikke komme likevel. Øøøø ja vel. Det er helt greit bare drit i at jeg har stresset i hele dagen for at vi skulle kose oss og laget masse god mat[:'(] Årsak til HVORFOR de ikke kom. Fordi det regner og gubben hennes kan ikke sykle de 5 min til jobb, men MÅ ha bilen.. Ja vel..

Faen for en dårlig dag[:(][:(]

uff, ikke nå særlig nei [&o]

va utrulig dårlig grunn for at de ikke kommer da!! [:'(]

*trøsteklem*

Uff....føler med deg! Sånne dager er dritt! [:'(] Håper det ordner seg med forsikringsselskapet og alt det styret der..[&o]

Hoff, slitsomt... Dårlig gjort av de som skulle komme på middag også kom de ikke likevel[:'(]
Sender deg en klem, og håper du får tilbake sekken og dataen din:)

ORIGINAL: nkari

Hoff, slitsomt... Dårlig gjort av de som skulle komme på middag også kom de ikke likevel[:'(]

Tviler sterkt på at jeg ser de igjen[:'(]
Håper det går fort med forsikringsselskapet iallefall så jeg kan kjøpe nye.
Takk for klemmen[:)]

ORIGINAL: leonorasmamma

nei, tror ikke du får den jeg heller, men er lov å håpe:):) Sykkelen min ble stjålet i mai i år, men hakke sett den siden![:(] utroli frekt, for den sto gjemt bak huset, så de var vel for klåfingra tenker jeg![:'(] 

ORIGINAL: leonorasmamma

nei, tror ikke du får den jeg heller, men er lov å håpe:):) Sykkelen min ble stjålet i mai i år, men hakke sett den siden![:(] utroli frekt, for den sto gjemt bak huset, så de var vel for klåfingra tenker jeg![:'(] 

Så kjedelig med sykkelen din. Kan ikke forstå at noen tørr å ta seg til rette på den måten[:'(]

Back
Topp