for en dag

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
ja..  Nå har jeg snakket litt med venninner, å gråtet sammen. Jeg har ikke fått snakket så mye med venninnen min som mistet gutten sin. men forstår hun ikke vil snakke enda. det er jo helt forferdelig..

så kommer jeg hjem å da får jeg beskjed att "naboen" er død. blodpropp.. som er en veldig god venninne av mamma. så da må jeg gå å fortelle dette til mamma og pappa

nei uff for en dag

ORIGINAL: rocky87

Huff, så trist da[:(]
Sender deg en trøsteklem!

ORIGINAL: ~Rosa~

[:(] Pass på at du og får "tømt" deg litt for disse triste tingene i kveld før natten og før en ny dag starter... du kan ikke bære verden for vennene dine, selv om du kan stille opp og være der!!!
Ta deg en varm dusj, bytt sengetøy, varm kakao og fyll ipoden (hvis du har en) med den nydeligeste musikken du har.. og bare "tøm deg" for inntrykk.. Og husk.. verden eret godt sted på grunn av sånne gode venner som deg!

å så fint sagt... tårene raser [:(]            takk[:)]

ORIGINAL: Tvilling74

ORIGINAL: ~Rosa~

[:(] Pass på at du og får "tømt" deg litt for disse triste tingene i kveld før natten og før en ny dag starter... du kan ikke bære verden for vennene dine, selv om du kan stille opp og være der!!!
Ta deg en varm dusj, bytt sengetøy, varm kakao og fyll ipoden (hvis du har en) med den nydeligeste musikken du har.. og bare "tøm deg" for inntrykk.. Og husk.. verden eret godt sted på grunn av sånne gode venner som deg!

Godt skrevet, så signerer

For ein grusom dag [:(]

*trøsteklem*

takk alle sammen. faktisk sovet en del i natt. det var godt

Back
Topp