for en dag...

pusi82

Gift med forumet
[&o] har hatt vondt i hodet i noen dager i strekk nå, dette er 3 dag...i tillegg har jeg hatt veldig vondt i ryggen å det blir bare vondere å vondere. Er det den store stygge bekkenløsninga eller kan det være pga jeg har en yrkesskade i ryggen (nederste ledd i ryggen står på skjeiva)? Men jeg var til kiropraktor her i høst å etter det har jeg vært bra i ryggen, men nå har jeg hat kjempe vondt å det blir som sagt bare verre. Pluss at jeg er sta å ikke skal ta noe smertestillende for å dempe smertene, er redd for å skade fostret [&:]... Hva skal jeg gjøre??
Skal til jordmor i morgen og legen i overi morgen, så må nok overleve til da [:(]

Takk for at dere gidda å lese hele...

ryggskader kan lett bli vonde når man er gravid, fordi hormonene i kroppen vår gjør at alle sener blir slappere - det er for at bekkenet skal åpne seg, men det går dessverre ut over resten av kroppen også. Får høre med legen om henvisning til kiropraktor.

Takk for at dere svarte, håper jeg blir bedre snart, men nå di siste timene har det bare blitt verre og verre. Det stråler i hele ryggen og ut i armene og på siden av magen. Lurer på om jeg skal prøve å sove litt. Håper på at jm eller lege kan svare meg i morgen eller i over i morgen.

dagen idag blei heller ikke nåkka likar enn ka den igår...
jordmora stinka laaaaaaaaaang vei[&o]

Ja jeg håper det, hun gidda ikke å undersøke om det var bekkenløsning en gang... huff er så skuffa over hele jordmora...
Håper legen er koselig...

Back
Topp