For en dag!

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Jeg må bare klage litt dere, og jobbe med denne kvalmen er helt forferdelig ! Kasta inn håndkle på jobb på tirsdag og har prøvd meg tilbake igjen i dag men kjenner at det å småspy rundt hvert hjørne er drøyt :( er dere med kvalme sykmeldt ? Jeg har tenkt tanken, men jeg kjenner jeg får dårlig samvittighet. :( redd for sånt jeg med tanke på hva sjefen tenker. Off

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva jobber du med? Uff kjenner meg igjen fra sist. Da jobbet jeg 100 prosent i butikk og gikk og kastet opp sånn nå og da. Turte ikke sykemelde meg ettersom jeg var redd for hva sjefen skulle si. Denne gangen er jeg student og er på skolen ca 2-3 ganger i uken, luksus!!

Hvis du sliter veldig burde du sykemelde deg! Det varer forhåpentligvis ikke så altfor lenge. Kanskje bare redusere arbeidsprosenten?

Jobber i hjemmesykepleien :) så det er ikke verdens letteste jobb. Problemet er at jeg er vikar med fast helg. Men frem til januar har jeg en 56% stilling. Hvor jeg også har tatt ekstra ved siden av for å få opp til 100%. Men jeg sover ikke om natten fordi jeg er mest kvalm da og første halvdel av dagen :(

Jeg har vært veldig kvalm å helt uten energi nå i nesten en mnd( har heldigvis begynt å gi seg) å jeg har vært sykemeldt 100% i nesten tre uker.. Fikk veldig dårlig samvittighet helt til sjefa sa jeg ikke skulle tenke noe på det, jobber i barnehage å da er det ikke noe særlig å måtte kaste opp å ikke ha energi til å leke med barna. Men kjenner nå jeg er veldig klar for å se barna igjen på mandag!:)

Jeg har slitt veldig med kvalme (begynner å bli mer levelig nå), og jeg hadde helt klart sykemeldt meg dersom jeg hadde vært i jobb! Jeg er student, som går skole via nett og samling, så enn så lenge har jeg ingen fraværsdager grunnet graviditeten (kun en dag i praksis). Derfor trenger jeg ikke tenke på sykmelding... Men jeg vet hvordan det der er, og det tærer på en å gå slik å tyne seg... Ikke minst så tærer det på psyken... Det er ingen skam å sykmelde seg når man har det slik...

Jeg er student, men har fått sykemelding! Har ikke sjangs til å sitte 4 timer å regne på eksamen...dessverre :(

Tank for svar jenter :) jeg føler liksom at siden jeg var borte på tirsdag og tilbake igjen på torsdag også skal jeg plutselig bli sykmeldt i morgen ;( også er det jobbhelg også!!

Back
Topp