For en dag !!!:(

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
I dag har d virkelig gått i ett:/ unger på skole, hjem fordi jeg hadde glemt lommeboka hjemme , så til pappa og mamma en tur å dele ut noe bakst. Så dura jeg til NAV en tur levert papirer spurt om en haug av spm i håp om å bli litt klokere;) så dura jeg hjem , for så å sku ta med bikkja mi til fetteren min som sku leke med en annen hund. Hunden min er en fransk bulldog så ganske kraftig. Da vi sku ut døra sku jeg bare låse så jeg tok ik på han bånd, idet jeg har ryggen til ser han 2 bittesmå hunder å dundrer avgårde, jeg ble kjemperedd å løp alt jeg makta etter :/ det svir jeg for nå, for nå klarer jeg ikke annet enn å bare ligge i senga!!! Bekkenet har streika. Kvalm å uvel er jeg oxo. :(

Offameien da, virkelig ikke dagen i dag:(
Håper smertene/ubehaget avtar, og at dagen etterhvert blir bedre<3
*klem*

Næi,næi det hørtes ikkje nåkka særlig ut :/
Krysse fingran før at det går fort over :)

uffameg :( DEt hørtes ut som en fæl dag, håper du snart vil føle deg bedre og at du får en fin kveld i det minste :) God klem!

Off, håper smertene gir seg! Ikke lett når man bare må springe, selv om kroppen ikke tillater det... Du får slappe av i kveld, så er det kanskje bedre i morgen :)

huff, så kjedelig. Håper det går bedre utover kvelden! Gikk det bra med hundene? HAr en stor, og litt dominant hannhund selv, så kjenner til den følelsen der :-/

Har liggi i senga nesten siden d skjedde, bare jeg snur meg ,spruter tårene her :/ gikk heldigvis bra med hundene , hunden min ville sikkert bare hilse for han gjorde dem ik noe , men jeg ble redd siden disse hundene var så små i forholdt til han:) jeg beklaga meg veldig , for det er jo båndtvang oxo, så hadde d skjedd noe hadde d vært min feil.....

Usj :( Godt det gikk bra med hundene. Håper bekkenet bedrer seg!

Uff da, ikke noe gøy. Og kjenner til følelsen med bikkja.. har en overivrig schæfer selv som gjerne flyger etter ting om han får mulighet :P håper du føler deg bedre snart :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp