For en dag!

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Stort sett alle juli babyer har vært tålmodige sånn at flest mulig fikk de 2 ekstra ukene til far (liker jeg å tro ;) )

Og nå... babyene popper ut som bare det! Er så spennende å sjekke bv hver morgen og se hvem som blir heldige og lykkelige foreldre for dagen...

All hell og lykke til dere som er i gang - og til dere som snart kommer igang. Håper fødselsopplevelsene blir fantastiske for alle og enhver ♥

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Jeg er så stygt misunnelig. ;)
Selv om jeg synes det er kjempe morsomt på andres vegne så klart... :)

Men det er jo virkelig ikke lange biten igjen for deg!
Du har vært så flink og holdt ut så lenge med vondter og ubehag. Plutselig er det din tur!
Venter på update fra deg hver dag :)
Prinsen din er ikke langt unna, det er nå sikkert og visst!
Sender deg en god klem og ekstra energi de kommende dager. Dette klarer du!

Men det er jo virkelig ikke lange biten igjen for deg!
Du har vært så flink og holdt ut så lenge med vondter og ubehag. Plutselig er det din tur!
Venter på update fra deg hver dag :)
Prinsen din er ikke langt unna, det er nå sikkert og visst!
Sender deg en god klem og ekstra energi de kommende dager. Dette klarer du!

Takk, takk, takk. :) Skal ringe OBSen igjen i dag og komme inn på ny UL i slutten av uka - med mindre han er ute før den tid.
Oppfattet det som at de da også skulle forsøke å beregne vekt og jeg vet jo at magemålene hans ligger over gjennomsnittet allerede så jeg ser bare for meg følgende scenario med beskjed fra lege om at;
''Her er det en kar på 7,5 kg så må bare ta han ut med KS''. :P

Noen smartinger som vet hva gjennomsnittlig fødselsvekt på guttebabyer er?

Takk, takk, takk. :) Skal ringe OBSen igjen i dag og komme inn på ny UL i slutten av uka - med mindre han er ute før den tid.
Oppfattet det som at de da også skulle forsøke å beregne vekt og jeg vet jo at magemålene hans ligger over gjennomsnittet allerede så jeg ser bare for meg følgende scenario med beskjed fra lege om at;

Er det ikke noen 100 gram mer enn jenter? 3500 gr +?
Det sies jo at større babyer er flinkere til å bruke tyngdekraften - og derfor kommer enklere ut (ikke vet jeg, men stemmer for min familie iallefall som har fått litt større barn).

Er det ikke noen 100 gram mer enn jenter? 3500 gr +?
Det sies jo at større babyer er flinkere til å bruke tyngdekraften - og derfor kommer enklere ut (ikke vet jeg, men stemmer for min familie iallefall som har fått litt større barn).

Håper det stemmer.
Sleit jo noe grådig med vesla og hu var jo 3310 så var jo ikke så diger, måtte allikevel klippes rimelig mye.
Krysser fingre for at det går lettere nå. Huff *ikke tenke på det*. ;)
Rart i grunn at til tross for hvor forferdelig fødsel man har erfart så havner de fleste i samme fella igjen... ;)

Er ikke gjennomsnittet på 3700 gutt og 3600 jente nå? Det har steget med 200gr på 7 år;) min første gutt var 3500 og 50cm og det var gjennomsnitt i 2007.

Min forrige gutt var +28%....

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Signerer denne! Er grønn av misunnelse her jeg sitter samtidig som at jeg er veldig glad på dere andres vegne! ;) utrolig mye action her i dag, kjempe gøy! Håper min kropp kan bli litt påvirket av dette ;) hehe lov å håpe

Termin 16 Juli

Samme her, kjempe spent og glade på alle andres vegner, men kjenner også jeg er litt missunnelig og vil at det skal være min tur. snart Jeg er jo en av de med termin senest her så vet det er en stund igjen (kommer sikkert til å sitte der uti august også....). Men på søndag er det ikke prematurt lenger å da må han gjerne komme ;) Har foresten tatt mine første bringebærbladkapsler i dag...

Det eneste som poppet ut av meg i dag var en ny hemoride....
Kjempemissunnelig, men kjempeglad på de fødendes vegene!
Jeg har ikke rett til å være utålmodig enda :-) Termin 18 juli...Men skal surmule som bare rakkern fra neste uke av!!! Promise! :binkybaby

Slekta (i Usa) syns jo det hadde vært umåtelig morsomt om tulla kommer i morgen 4th July!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Gjennomsnitt for gutter er nå 3700 og jenter 3600 ;)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Jeg også! Skikkelig misunnelig på alle dere som har fått babyene deres. Veksler mellom å synes skikkelig synd på meg selv som fortsatt venter, glede meg med dere som har fått, og kose meg med bilder og fødselshistorier. Slitsom tid denne siste ventetiden altså!

Åh, jeg er supermisunnelig! Men kjenner det er noen datoer ho kan holde seg inne da, i morgen har jeg bursdag og den 9 har jeg bryllupsdag så da kunne jeg godt endelig ha fått feire den! Har vært gift i 3 år da, og enda ikke fått gått ut å spise engang :(

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

Back
Topp