For en dag...

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Har vært helt slått ut av kraftig forkjølelse i det siste og har vært hjemme mandag, tirsdag og onsdag pga dette. Var tilbake igjen i jobb idag fra 10-15 og var alene til kl 14 (jobber i en barneutstyrsbutikk).. Formen er fortsatt ikke helt på topp og det var så sinnsykt mye å gjøre, masse kunder på en gang og totalt kaos. Tunge løft må jeg ta når jeg er alene og ikke sjans til å få satt seg ned eller noe.. kjenner nå at bekkenet mitt gjør sinnsykt vondt :( Tror faktisk ikke jeg kan klare å holde ut frem til permisjonstart om det fortsetter slik.. Har ikke mye energi igjen etter sånne dager også skal man hjem til en 2 åring i tillegg som krever sitt.. oboy, hvordan skal dette gå? :P

Uff, ble veldig sytete innlegg dette.. men måtte bare dele noen tanker med dere :P

Godt å syte litt innimellom ;)

Høres ut som en slitsom dag ja...
Og det e ikkje værdt å slite seg totalt ut på jobb, du ska jo kunne ta deg av hus og barn når du kommer heim!
Mitt råd e og ikkje tenke/vente før lenge før du tar ei sykemelding, bekkenet blir nåkk ikkje bedre at alt styret!

Huff da.. Høres ikke mye deilig ut..
Husk å ta vare på deg selv mitt oppi alt dette.
Og ikke du gjør det så er det ingen andre som gjør det heller.

Godt å syte litt innimellom ;)

Høres ut som en slitsom dag ja...
Og det e ikkje værdt å slite seg totalt ut på jobb, du ska jo kunne ta deg av hus og barn når du kommer heim!
Mitt råd e og ikkje tenke/vente før lenge før du tar ei sykemelding, bekkenet blir nåkk ikkje bedre at alt styret!

nei, det er jo ikke verd det.. men tenker og håper det var et engangstilfelle at jeg måtte være alene i så mange timer på jobb.. Så får ta dagene en etter en og se hvordan det går. Får håpe forkjølelsen går helt over også snart så blir jo det også litt bedre.. Når det gjelder bekkenet mitt så kommer det og går litt, tror det var pga mye stress idag, ingen hvile og mye tunge løft for var helt fin i bekkenet før jobb idag..

som du vet så vet jeg litt hvordan du har det, nå har jo jeg fått sykmelding og enda så blir nå bekkenet bare verre og verre så blir det mange dager så tenk på deg selv og familien din, da er ikke jobben verdt det altså.

mange klemmer til deg og håper ikke det blir verre og mange slike dager så lenge alene på jobb.

som du vet så vet jeg litt hvordan du har det, nå har jo jeg fått sykmelding og enda så blir nå bekkenet bare verre og verre så blir det mange dager så tenk på deg selv og familien din, da er ikke jobben verdt det altså.

mange klemmer til deg og håper ikke det blir verre og mange slike dager så lenge alene på jobb.
Tusen takk for omtanken og forståelse :) Nei, håper virkelig ikke det blir mange sånne dager, det klarer jeg ikke så da må jeg nok ty til sykemelding.. Skal høre litt med jm eller evt lege når jeg skal dit neste gang igjen :) Hvordan blir det egentlig med sykemelding og sykepenger når man kun er ansatt som ekstrahjelp?
Så snill du er, godt med klemmer etter en sånn slitsom dag :)

Off, det hørtes slitsomt ut! Du får snakke med sjefen da, så du kan forsikre deg om at du slipper være alene, høres ikke bra ut med såå travelt og tunge løft for deg.. Må jo tilrettelegge for deg!

Off, det hørtes slitsomt ut! Du får snakke med sjefen da, så du kan forsikre deg om at du slipper være alene, høres ikke bra ut med såå travelt og tunge løft for deg.. Må jo tilrettelegge for deg!
Ja, hadde det bare vært så lett.. men det har seg slik at vi ikke er så veldig mange ansatte på jobb. Hun ene er i svangerskapspermisjon, hun ene har en 60% stilling (men sykemeldt 30%) og jeg er kun ekstrahjelp også har vi akkurat ansatt 2 ekstrahjelper til, men de har nettopp begynt og kan ikke jobbe hele tiden.. vanskelig situasjon :/ Jeg får se det an litt fremover og håpe det bedrer seg, hvis ikke så må jeg jo enten få sykemelding eller kanskje svangerskapspenger om dem ikke kan tilrettelegge det? Vet ikke helt hvordan svangerskapspenger fungerer da jeg ikke har vært borti det før og ikke har peiling :P

Ja, hadde det bare vært så lett.. men det har seg slik at vi ikke er så veldig mange ansatte på jobb. Hun ene er i svangerskapspermisjon, hun ene har en 60% stilling (men sykemeldt 30%) og jeg er kun ekstrahjelp også har vi akkurat ansatt 2 ekstrahjelper til, men de har nettopp begynt og kan ikke jobbe hele tiden.. vanskelig situasjon :/ Jeg får se det an litt fremover og håpe det bedrer seg, hvis ikke så må jeg jo enten få sykemelding eller kanskje svangerskapspenger om dem ikke kan tilrettelegge det? Vet ikke helt hvordan svangerskapspenger fungerer da jeg ikke har vært borti det før og ikke har peiling :p

Nei, det er jo ikke alltid så lett.. Du får passe på deg selv da, så du ikke sliter deg ut. Skjønner jo du helst vil jobbe om du kan! Jeg aner heller ingenting om svangerskapspenger, men står kanskje noe på NAV - ellers er det sikkert noen her inne som vet noe om det :)

Nei, det er jo ikke alltid så lett.. Du får passe på deg selv da, så du ikke sliter deg ut. Skjønner jo du helst vil jobbe om du kan! Jeg aner heller ingenting om svangerskapspenger, men står kanskje noe på NAV - ellers er det sikkert noen her inne som vet noe om det :)
Ja, håper jo på å kunne jobbe så lenge som mulig :) ja, må kanskje inn og lese litt på NAV :P

Men dersom noen andre har peiling når det gjelder svangerskapspenger så må dere gjerne dele info med meg :)

Back
Topp