For en dag...

AinaPaina

September 2013 <3
Da var jeg på vei på bassengtrening, veldig spent på hvordan det skal hå siden jeg har havnet på krykkene igjen. Så super vondt :(:( (syt og klag) og lillemor er blitt syk igjen så pappaen er på vei i bhg for å hente henne. :( dakar liten. Men alt jeg klarer å tenke på nå er at jeg Gruer meg til treningen :s uff :p

Uff da:/ Håper det går bra på trening :)

Lykke til :-)

Jeg synes bassengtreningen virker bra på dårlige dager for min del, så håper du føler deg bedre etterpå.. :-)

Lykke til på trening og god bedring til lillemor :)

Huff dakkar liten. Masse god bedring. Prøv slappe av og kose deg på bassengtreningen. Blir sikkert godt! Får vi håpe :)

Hvordan gikk det? Det er kjempedeilig å være vektløs ivertfall! :p Må komme meg avgårde etter 17.mai

Det var mildt sakt smertefullt. Men så er det jo godt å være i bevegelse likevel... :)

åååh hadde blitt så skuffaa :( får komme meg avgårde jeg også.. får låne basseng på jobben til mamma helt aleine! :p
Ja, det var enda ett nederlag. Har akkurat klart å akseptere at jeg ikke klarer å gjennomføre gruppetrening i sal slik timen er lagt opp, men å ikke klare den som er i vann var nesten verre. Selv om jeg har brukt veldig lang tid å akseptere bekkenløsningen i utg.punktet!

Back
Topp